طی پیامی عنوان شد؛

سرلشکر جعفری: یزید زمانه در چهره آمریکا، اسرائیل، آل سعود و داعش نمایان شده

کدخبر: 2021448

فرمانده سپاه گفت: یزید زمانه در چهره آمریکا، اسرائیل، آل سعود و داعش به‌منظور منحرف ساختن اسلام ناب محمدی(ص) و ترویج افکار شیطانی در کشورهای اسلامی و دنیا نمایان شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پیام سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در جمع تشییع‌کنندگان پیکر مطهر سردار سرتیپ دوم شهید مدافع حرم ماشاالله شمسه قرائت شد.

در این پیام آمده است: "پدران، مادران،همسران و دیگر بستگان شهدای عزیز که دارای پاداش بزرگی‌اند این پاداش صبر و استقامت آن‌ها و پاداش قبول مصیبت درراه خدا است." مقام معظم رهبری

خانواده معظم شهید بزرگوار ماشاالله شمسه با سلام و احترام، درود و سلام خدا و رسولش بر شهدا و جانبازان و رزمندگان سرافراز جبهه خط مقاومت.

سلام خدا بر پدران، مادران، همسران و فرزندان و تمامی بازماندگان شهدا و افتخارآفرینان اسلام و ایران عزیز که به تعبیر مقام معظم رهبری در رتبه و شأن معنوی بلافاصله پشت سر فداکاران عزیز خویش‌اند.

و سپاس خدایی را که به ما توفیق داد تا تهنیت‌گوی بزرگوارانی باشیم که در ادای تکلیف و صیانت از حرمین آل الله و شجره طیبه‌ای که نهال آن را حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی(ص) بر بستر قلب‌های همیشه منتظر کاشته بود حماسه آفریدند، حماسه‌ای که بدیل آن را در عرصه عاشورای حسینی می‌توان یافت و امروز پرچم پرافتخار کربلا و روایت ایثارگر عاشورائیان بر شانه‌های استوارشان است.

و در روزگاری که یزید زمانه در چهره آمریکا، اسرائیل، آل سعود و داعش به‌منظور منحرف ساختن اسلام ناب محمدی(ص) و ترویج افکار شیطانی در کشورهای اسلامی و دنیا نمایان شده شما به‌حق توانستید ندای لبیک یا حسین (ع) را با بیزاری جستن از آنان و حمایت از دین خدا با تقدیم خون مطهرتان عملی نموده و عرصه را برای جولان دادن این جلادان شمر صفت با تشکیل حکومت جهانی حزب‌الله در بلاد اسلامی تنگ نمایید.

اینجانب توفیق روزافزون شمارا در تحقق بخشیدن به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) از خداوند متعال خواستارم.

ارسال نظر: