امیر پوردستان در چزابه:

کمبودهای پایانه‌های مرزهای کشور برای سال‌های آینده برطرف می‌شوند

کدخبر: 2074313

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: کمبودهای زیادی در پایانه ها وجود دارد که با پیش بینی های انجام شده برای سال های آینده برطرف می‌شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در گفتگو با خبرنگار مهر در مرز چذابه اظهار کرد: الحمدلله امسال نسبت به سال گذشته تمهیدات بسیار خوبی در پایانه های مرزی مهران، شلمچه و چذابه اندیشیده شده است ولی باز هم کارهای انجام شده پاسخگوی نیاز زائران نیست.

وی افزود: کم و کاستی های زیادی در پایانه ها وجود دارد که با پیش بینی های انجام شده برای سال های آینده برطرف می شوند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: در همین راستا از همه کسانی که در این زمینه انجام وظیفه می کنند و تأثیرگذار هستند از جمله؛ استانداری ها، نیروی انتظامی، مرزبانی، پلیس راهور، ارتش و سپاه که پاسداری و حراست مرزها را انجام و اجازه ترددهای غیرماز را نمی دهند، تقدیر و تشکر می کنم.

امیر پوردستان گفت: آرزو می کنم که سال آینده با قوت و استحکام بیشتری در خدمت زائران باشیم.

وی ادامه داد: راهپیمایی بزرگ اربعین یک کنگره عظیم جهانی و اسلامی است و نمی توان آن را منحصر به شیعیان دانست زیرا اهل سنت هم در آن حضور دارند و تمام آزادی خواهان نیز قلبشان برای آزادی و امام حسین(ع) می تپد. این کنگره عظیم، بیعت با شهیدان و رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: قطعا دشمن استکباری با مشاهده این حرکت عظیم لرزه بر اندامش می افتد و در تصمیم گیری هایش برای جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه ای دارد. این حرکت نشان از استحکام، قدرت و قوت شیعیان دارد و اینکه ایران یک ابر قدرت در منطقه بلکه جهان است و باید با ادبیات یک ابر قدرت با ایران برخورد شود.

امیر پوردستان افزود: امروز به عینه برای جهانیان اثبات شده که فرهنگ جمهوری اسلامی و انقلاب توسعه پیدا کرده و به تمام کشورهای منطقه منعکس شده و آنها را تحت تأثیر خودش قرار داده است.

وی گفت: در کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا حرکت های بیداری اسلامی شروع شده که اینها همه نشأت گرفته از فرهنگ انقلابی است که امام راحل همیشه می فرموده اند و امروز با تدابیر نورانی مقام معظم رهبری با قدرت و قوت در حال توسعه است. این رویه مطمئنا نشان از وحدت و همدلی تمامی مسلمانان شیعه و سنی در کنار هم دارد و نشان دهنده تزلزل کشورهای استکباری و مهره های آنها در منطقه است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: پیاده روی بزرگ اربعین حسینی برای همان کشورهای به ظاهر مسلمانی که حرکت های تروریستی را حمایت و پشتیبانی می کنند هم روندی بسیار مبارک است و نشان می دهد که اسلام دارد جایگاه واقعی خودش را با هدایت های مقام معظم رهبری پیدا می کند و این در حالی است که صدای شکستن امپریالیسم آمریکا نیز به گوش می رسد.

ارسال نظر: