اخبار آرشیوی

کدخبر: 236140

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دومین گردهمایی روحانیون مقیم مرکز این سازمان: کارکنان ارتش با بصیرت کامل در برابر جریانات انحرافی مقابله می‌کنند

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، در این گردهمایی که با حضور آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، گفت: اعتقاد ما این است که هرگونه انحراف از مسیر انقلاب، ولایت و رهبری گناهی نابخشودنی است.
به گزارش«نسیم» روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گزارش داد: حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در دومین گردهمایی روحانیون مقیم مرکز این سازمان که با حضور آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، گفت: ارتش با روشنگری و دادن آگاهی و بصیرت به کارکنان در برابر جریانات فتنه و انحرافی ایستاده است. آل‌هاشم ادامه داد: ارتش با بصیرت تمام چشم بر انگشت اشاره مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا دوخته و آماده‌ دفاع از اسلام و میهن اسلامی است. وی سپس به حضور فعال و پرنشاط روحانیون در تمام یگان‌های ارتش اشاره کرد و افزود: امروز به لطف خدا در تمام یگان‌های ارتش حتی در نواحی مرزی شاهد برپایی نمازهای جماعت هستیم. رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به مباحث قرآنی در ارتش پرداخت و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در داخل و هم در بین ارتش کشورهای اسلامی دارای امتیازات بسیار خوبی در این زمینه است. وی همچنین در ادامه برپایی دوره‌های بصیرت توسط سازمان عقیدتی سیاسی را بسیار مثمر ثمر خواند و اظهار داشت: تاکنون بیست و چهار دوره بصیرت در شهر مقدس قم برای فرماندهان و مسئولین برگزار کرده‌ایم که این دوره‌ها به لحاظ کیفیت یکی از اثر گذارترین دوره‌های ارتقای آگاهی سیاسی و معنوی این افراد بوده است. آل‌هاشم در پایان سخنانش تأکید کرد: اعتقاد ما این است که هرگونه انحراف از مسیر انقلاب، ولایت و رهبری گناهی نابخشودنی است. پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم چند تن از بازنشستگان و پیشکسوتان روحانی در ارتش مورد تجلیل قرار گرفتند.
ارسال نظر: