هر ماه ۱۳ هزار نفر در شهر‌های آمریکا بی‌خانمان می‌شوند

کدخبر: 1023191

مطالعات جدید نشان می‌دهد در هر ماه بیش از ۱۳ هزار نفر در شهر لس‌آنجلس آمریکا بی‌خانمان می‌شوند و تنها نیمی از این افراد بی‌خانمان را کودکان تشکیل می‌دهند

به گزارش خبرگزاری «نسیم»، پایگاه آمریکایی "اکیوپای" با توجه به گزارشی که اخیرا توسط یک سازمان پژوهشی مستقر در لس‌آنجلس به نام "میزگرد اقتصادی" منتشر شد، تعداد زیادی از مردم، بی‌خانمان‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهند که ناشی از کاهش عرضه مسکن مناسب است.

"دانیل فلِیمینگ" از گزارشگران همین سازمان در این باره می‌نویسد: پایان دادن به بی‌خانمانی مزمن در صورتی امکان پذیر خواهد بود که سلامت روان، خدمات اجتماعی، آموزش و پرورش، سیستم قضایی و سازمان‌های املاک، برای بازگرداندن امکانات در جامعه در خصوص افراد آسیب پذیر اقدام نمایند.

گفتنی است که کمک به اندازه کافی برای کودکان و بزرگسالانی که در معرض چنین مشکلی هستند وجود ندارد و تخمین‌زده می‌شود که 42 درصد از افرادی که بی‌خانمانی را تجربه کرده‌اند، هیچ کمکی دریافت نمی‌کنند. نیمی از تمام کمک گیرنده‌های بی خانمان، کودکان هستند.

در نتیجه این گزارش مشخص است که ارائه کمک به کودکان و بزرگسالان بسیار مهم بوده و باعث کاهش فقر و بی‌خانمانی کودکان بزرگسالان می‌شود. همچنین دلیل بسیاری از این اتفاقات را برنامه ریزی های اشتباه در جامعه، بی توجهی به پرورش کودک در مدرسه و جلو‌گیری نکردن از به فساد کشیده شدن آن‌ها است.

ارسال نظر: