تخریب ساختمان‌های مسلمانان نیجریه ادامه دارد +تصاویر

کدخبر: 1047140

جنبش اسلامی نیجریه از استمرار تخریب ساختمان‌های متعلق به مسلمانان از سوی ارتش نیجریه خبر داد/ ارتش اشیاء ارزشمند ساختمان‌های تخریب شده را مصادره کرده و می‌فروشد

به گزارش گروه بین الملل «نسیم»، "جنبش اسلامی نیجریه" در بیانیه ای اعلام کرد: بعد از کشتار هزاران نفر از اعضای جنبش اسلامی در نیجریه و بازداشت غیر قانونی رهبر این جنبش، شیخ ابراهیم زکزاکی توسط ارتش، مرکز اسلامی نیجریه (حسینیه بقیه الله زاریا ) نیز توسط ارتش این کشور تخریب شد. فرماندار ایالت کادونا در رسانه اعلام داشت که ارتش این اقدام را با بهانه مجوز نداشتن از طرف دولت؛ انجام داد .

در ادامه این بیانیه آمده است، اما اگر دلیل تخریب این مرکز اسلامی توسط دولت مورد تائید نبودن و مجوز نداشتن آن است پس دلیل تخریب بی رحمانه منزل رهبر این جنبش، شیخ زکزاکی، چه بوده است؟

جنبش اسلامی نیجریه در ادامه اعلام کرد: علاوه بر تخریب منزل رهبر جنبش اسلامی، امروز صبح نیز دوباره گزارش ی مبنی بر تخریب ساختمانی توسط سازمان توسعه و برنامه ریزی شهری ایالت کادونا (KASUPDA) که اخیراً توسط مرکز اسلامی نیجریه خریداری شده بود؛ رسید و بعد از آن نیز نوبت به نابودی یک مرکز اسلامی دیگر در زاریا بود . دیده شده است که مقامات دولتی و ارتش نیجریه اشیاء ارزشمند ساختمان های تخریب شده را به مردم می فروشند .

ارسال نظر: