وزیر کشور تاجیکستان:

۱۵۰ شهروند عضو تروریست‌ها به تاجیکستان بازگشتند

کدخبر: 2063909

وزیر کشور تاجیکستان از بازگشت بیش از ۱۵۰ شهروند تاجیک عضو گروه‌های تروریستی به این کشور خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: "رمضان رحیم زاده" وزیر کشور تاجیکستان گفت: مقامات امنیتی و انتظامی از آغاز سال 2015 تا یکم سپتامبر سال جاری 151 شهروند تاجیک متهم به افراط گرایی و تروریسم را به این کشور برگرداندند.

وی ادامه داد: 133 نفر این افراد از اعضای فعال سازمان تروریستی داعش، 5 نفر اعضای «جماعت انصار الله»، 4 نفر عضو گروه «ژنرال عبدالحلیم نظرزاده» (معاون سابق وزارت دفاع تاجیکستان) و باقی مانده اعضای «حزب التحریر»، «جنبش اسلامی ازبکستان»، فرقه ممنوعه «سلفیه»، «گروه- 24» و «جماعت تبلیغ» محسوب می‌شوند.

رحیم زاده گفت: با توجه به اقدامات موثر نهادهای انتظامی و امنیتی از آغاز سال 2015 تا یکم سپتامبر سال جاری در تاجیکستان 75 شهروند این کشور که در درگیری‌های کشورهای خارج حضور داشتند به طور داوطلبانه به کشور برگشتند.

به گفته وی، این افراد از روسیه، قرقیزستان، قزاقستان، ترکیه و سوریه به تاجیکستان برگشتند و از محاکمه قضایی معاف شده‌اند.

طبق آمار رسمی، در حال حاضر از تاجیکستان 1094 نفر در درگیری‌های سوریه و عراق حضور دارند که حدود 150 نفر از این افراد در این کشورها کشته شده‌اند.

مقامات تاجیکستان برای جلوگیری از ادامه پیوستن شهروندان این کشور به عضویت داعش قوانین سختی از جمله 12 سال زندانی برای این افراد در نظر گرفته‌اند.

به گفته مقامات تاجیک، افرادی که با میل و خواسته خود از درگیری‌ها باز گردند، مورد عفو قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر: