چهارمین شب اعتراضات در شارلوت/ ویدیویی که صدها معترض را به خیابان‌ کشاند +فیلم

کدخبر: 2064358

صدها معترض در خیابان‌های شهر شارلوت در آمریکا در اعتراض به کشته شدن یک مرد سیاهپوست تجمع کردند.

به گزارش گروه بین الملل « نسیم آنلاین » به نقل از بی بی سی، صدها معترض در خیابان‌های شهر شارلوت در آمریکا در اعتراض به کشته شدن یک مرد سیاهپوست تجمع کردند .

این افراد به دنبال انتشار ویدیوی کشته شدن این مرد به دست پلیس در خیابان‌ها حضور یافتند و این چهارمین شب تظاهرات در شهر شارلوت است .

مقام‌های محلی مقررات منع آمد و رفت پس از نیمه‌شب وضع کرده‌اند اما تجمعات هنوز ادامه دارند .

تصاویر مربوط به کشتن این مرد سیاهپوست را خانواده او منتشر کرده‌اند و تظاهرکنندگان خواهان آن شده‌اند که پلیس هم تصاویر خود از این واقعه را عمومی کند .

در این ویدیو، لحظه تیراندازی مرگبار به سوی کیت لامونت اسکات دیده نمی‌شود اما صدای فریاد همسرش شنیده می‌شود که می‌گوید شوهرش مسلح نیست و از پلیس می‌خواهد به او شلیک نکنند .

پلیس به طور مرتب فریاد می‌زند "اسلحه‌ات را بینداز" و در نهایت چندین گلوله شلیک می‌شود .

منابعی از پلیس این شهر به رسانه‌های محلی گفته‌اند سلاحی در محل یافت شده که اثر انگشت آقای اسکات روی آن بوده اما پلیس این شهر رسما هنوز اظهارنظری نکرده است .

این در حالی که خانواده آقای اسکات گفته‌اند که او تنها کتابی را در دست داشت. مادر او گفته است که به احتمال قوی، پسرش در حال خواندن قرآن بود .

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا خواهان آن شده که معترضان از آشوب خودداری کنند. در چندین نوبت معترضان دست به خشونت و خرابکاری زده‌اند

.

حجم ویدیو: 13.71M | مدت زمان ویدیو: 00:02:12 دانلود ویدیو
ارسال نظر: