بازدید مدیران ارشد هلال احمر از روند آمادگی استان‌های مرزی در آستانه مراسم اربعین

کدخبر: 1037625

دبیرکل جمعیت هلال احمر به همراه جمعی از مدیران ارشد برای بررسی روند آمادگی استان‌های مرزی همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی و خروج زائران از مرزها عازم استان های ایلام و خوزستان شدند

به گزارش «نسیم»، صبح امروز مهندس احمدی، دبیرکل جمعیت هلال احمر برای بازدید از محل استقرار پستهای پیشنهادی امداد و نجات در سه مرز مهران، چزابه و شلمچه در اربعین حسینی وارد استان ایلام شد و مورد استقبال مدیران ایلام و جوانان هلال احمری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، بررسی نقاط صفر مرزی، بررسی میدانی از نحوه استقرار اکیپهای هلال احمر و محل تردد زائران، هماهنگی امور استانی با استانداران و مقامات محلی ایلام و همچنین خوزستان از جمله برنامه‌های این سفر است.

در این سفر رییس سازمان امداد و نجات، رییس مرکز پزشکی حج و زیارت، معاون حقوقی و امور مجلس، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی، مهندس احمدی را همراهی می‌کنند. یادآور می‌شود همه ساله همزمان با اربعین حسینی و افزایش زائران برای حضور در کربلای معلی، جمعیت هلال احمر با برپایی پست های ثابت و سیار در مرزهای پرتردد خدمات امدادی و درمانی را به زائران حسینی ارائه می دهد.

ارسال نظر: