رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

اجرای بیمه معتادان در صورت تأمین اعتبار در سال جاری

کدخبر: 2025177

رئیس سازمان بهزیستی کشور، گفت:‌ در صورتی که منابع مورد نیاز در بحث بیمه معتادان تأمین شود،‌ امسال این بیمه جهت تأمین هزینه‌های درمانی معتادان اجرا خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » فارس نوشت: انوشیروان محسنی بندپی اظهار کرد: طی سال‌های گذشته طرح‌های زیادی برای حمایت از معتادان در بحث درمان انجام شده است که از آن جمله می‌توان به یارانه درمان در کمپ‌ها اشاره کرد.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در شورای عالی بیمه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است، طرح بیمه درمان معتادان بوده است.

محسنی بندپی تصریح کرد: اگر چه در سال‌های گذشته قرار بود این طرح اجرا شود اما به دلیل عدم تأمین منابع نتوانستیم این طرح را اجرایی کنیم که امیدواریم امسال و با تأکید مقام عالی وزارت بیمه درمان معتادان عملیاتی شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، گفت: بیمه درمان معتادان دارای ویژگی‌های بسیاری است به طوریکه هزینه درمان یک فرد معتاد توسط بیمه پرداخت خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی کشور جهت بهبود معتادان خاطر نشان کرد: در حال حاضر مراکز درمانی و کمپ‌های بهزیستی آماده پذیرش معتادان هستند ضمن اینکه سازمان یارانه‌ای را نیز بابت هزینه درمان به مراکز پرداخت می‌کند.

ارسال نظر: