برنامه‌های اوقاف برای اوقات فراغت دانش‌آموزان اعلام شد

کدخبر: 2038581

تعطیلات تابستانی دانش آموزان آغاز شده و هر ارگان و دستگاهی برای پر کردن اوقات فراغت آنها برنامه ریزی می‌کند و سازمان اوقاف هم با توجه به ظرفیت‌های خود برنامه‌های گسترده‌ای برای دانش آموزان دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین » فارس نوشت:

تعطیلات تابستانی دانش آموزان آغاز شده است و در این میان سازمان اوقاف و امور خیریه با توجه به ظرفیت‌های گسترده خود در سراسر کشور برنامه‌های مفیدی برای پرکردن اوقات فراغت آنها تدارک دیده است.

در همین راستا این سازمان با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و طولانی‌تر بودن تعطیلات امسال، در 3 تاریخ متفاوت برنامه‌هایی برای نوجوانان در نظر گرفته است.

بر این اساس طرح تابستانی نشاط معنوی در آستان مقدس امامزادگان در سه زمان متفاوت برگزار می‌شود. با توجه به ظرفیت امامزادگان در سه زمان 17 خرداد تا 3 شهریور، 17 خرداد تا 31 تیر و 19 تیر تا 3 شهریور برگزار شود.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در این طرح برنامه‌های آموزشی،‌اخلاقی، رفتار، مباحث قرآنی، احکام، اردویی و کارگاهی در دستور کار قرار گرفته است.

امسال برای ششمین سال متوالی است که سازمان اوقاف برای اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه ریزی کرده است. این برنامه هر سال با هدف تقویت باورها و اعتقادات دینی جوانان و نوجوانان و همچنین ایجاد فضای معنوی، ارتقاء سطح معرفتی و معارفی و ایجاد فضای نشاط همراه با معنویت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در این ارتباط گفت: بازه زمانی 75 روزه از 17 خردادماه تا 3 شهریورماه، بازه زمانی 45 روزه از 17 خردادماه تا پایان تیرماه و بازه زمانی 40 روزه از 19 تیرماه تا سوم شهریورماه برای برگزاری طرح نشاط معنوی انتخاب شده است.

ارسال نظر: