عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد:

عده و عُدَه نیروی انتظامی تناسبی با مأموریت‌های آن ندارد

کدخبر: 2068373

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه تجهیزات و نیروی انسانی ناجا تناسبی با مأموریت‌های آنها ندارد، گفت: لازم است توجه ویژه‌ای به نیروی انتظامی صورت گیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، گفت: امنیت اساس هر مسئله‌ای است که در کشور اتفاق می‌افتد، اگر بخواهیم سرمایه گذاری و پیشرفت علمی داشته باشیم و حتی اگر بخواهیم راحت مذاکره کنیم باید امنیت داشته باشیم.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: نیروی انتظامی نهادی است که در سراسر کشور از مرزها تا نقاط داخلی کشورمان حضور دارد، حتی برای بسیاری از امور شخصی لازم است نیروی انتظامی دخالت داشته باشد.

وی افزود: علیرغم این مطالب عده و عده نیروی انتظامی تناسبی با مأموریت های آنها ندارد، چنانچه نیروی انسانی آنها کم بوده و تجهیزاتشان به حد کافی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با بیان اینکه باید به صورت جدی به نیروی انتظامی توجه شود، خاطرنشان ساخت: بودجه ای که در اختیار نیروی انتظامی قرار دارد، کافی نیست از طرفی بسیاری مواقع پیش می آید که مأموران نیروی انتظامی با حقوق های کم در معرض پیشنهادات خاصی قرار می گیرند لذا باید حداقل های این افراد تأمین شود تا از آنها توقع داشته باشیم به سمت این پیشنهادات کشیده نشوند.

ارسال نظر: