مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان پلدختر:

تصادف تریلر با مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان پلدختری ۱۴ مجروح برجای گذاشت

کدخبر: 2078331

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان پلدختر گفت: تصادف تریلر با یک خودرو سواری و مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان دختر پلدختر ۱۴ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا افتخاری امشب در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر و سواری پراید با مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان دختر پلدختر 9 تن از دانش‌آموزان، یک معلم ، راننده مینی‌بوس، راننده پراید و دو سرنشین آن مجروح شدند.

وی با اشاره به تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه مینی‌بوس در خیابان امام خمینی (ره) شهر پلدختر، افزود: امروز عصر که دانش آموزان دختر دبیرستان زینبیه شهر پلدختر برای اردو به تلاب های ولی‌عصر (عج) رفته بودند هنگام بازگشت یکی از مینی‌بوس‌های حامل دانش آموزان داخل شهر پلدختر دچار سانحه شد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان پلدختر عنوان کرد: در این تصادف 9 نفر از دانش آموزان با یک معلم، راننده مینی‌بوس، راننده و دو سرنشین پراید مجروح شدند.

وی بیان کرد: مجروحان این حادثه توسط اورژانس 115 و نیروی انتظامی برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر پلدختر انتقال یافتند.

افتخاری حال عمومی دانش آموزان را رضایت‌بخش اعلام کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در برنداشت و دانش‌آموزان به‌صورت سرپایی مداوا شده و تعدادی از آن‌ها از بیمارستان ترخیص شدند.

سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر نیز در این زمینه اظهار داشت: براساس نظر کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی شهر پلدختر این حادثه براثر عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده تریلر نسبت به مینی‌بوس و عدم توجه راننده مینی‌بوس به جلو نسبت به پراید اعلام‌شده است.

وی افزود: مجروحان این حادثه پریا پیریایی، نگار علی کرمی، فاطمه رستگار پور، منور اصغری، منا بهرامی چگنی، مریم گنجی، فاطمه پرورش، مبینا حسنوند، اسرا مظفری و مهدیه نظری از دانش آموزان دختر و امید علی جلالی راننده مینی‌بوس، سعید پاپی الور، فرانک بنیادیان و گلباغی فاریابی راننده و دو سرنشین سواری پراید هستند.

ارسال نظر: