صد و دهمین جلسه مجمع هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی برگزار می‌شود

کدخبر: 1023373

صد و دهمین جلسه مجمع هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، امروز دوشنبه ۹ شهریور ماه برگزار خواهد شد

به گزارش «نسیم» به نقل از روابط عمومی دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، صد و دهمین جلسه مجمع هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، امروز دوشنبه 9 شهریور ماه از ساعت 9:00 صبح در محل دفتر ریاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.

در این جلسه ضمن بررسی عملکرد و برنامه های آتی معاونت آزاد اندیشی (خانه ملی گفتگوی آزاد)، در خصوص چالش های موجود پیش روی کرسی های آزاد اندیشی و تبیین راهکارهای رفع موانع، گفتگو و تبادل نظر خواهد شد.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسرو پناه دبیر هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، گزارشی از فضای آزاد اندیشی حاکم بر دانشگاه ها ارائه خواهند داد.

علاوه براین پیرامون فعالیت خانه ملی گفتگوی آزاد و همچنین سازو کارهای تقویت کرسی های ترویجی در دانشگاه ها بحث و تبادل نظر خواهد شد.

لازم به ذکر است اعضای مجمع هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره متشکل از رئیس و دبیر هیات و جمعی از روئسای دانشگا های برتر کشور و نمایندگانی از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ،وزارت خانه های علوم، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آموزش و پرورش، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و ... می باشند.

هفتاد و نهمین جلسه شورای علمی-راهبردی هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره روز دوشنبه 9 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دبیر خانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره هفتادونهمین جلسه شورای علمی-راهبردی هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره نیز روز دوشنبه 9 شهریور ماه از ساعت 11:00 صبح در محل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.

در این جلسه اعضا و رئیس کارگروه هنر شورای علمی کرسی هنر، معماری و شهرسازی تعیین خواهند شد.

همچنین گزارشی از روند اجرای کرسی های نظریه پردازی و آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور، توسط آقای دکتر کریم نجفی برگز معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه ارائه می گردد.

گفتنی است در این جلسه روسای کرسی ها گزارشی از فعالیت ها کرسی های علمی و برنامه های پیش روی این کرسی ها ارائه خواهند داد.

لازم به ذکر است اعضای شورای علمی - راهبردی هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره متشکل از رئیس و دبیر هیات ،روئسا و نائب ایشان در کرسی های علمی، جمعی از معاونین پژوهشی دانشگاه های کشور و نمایندگانی از دیگر سازمان های دولتی می باشد.

ارسال نظر: