شماره ششم نشریه هم شاگردی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان منتشر شد

کدخبر: 2001890

شماره ششم نشریه هم شاگردی به صاحب امتیازی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و به مدیر مسئولی و سردبیری سعید طلوعیان منتشر شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » شماره ششم نشریه هم شاگردی به صاحب امتیازی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و به مدیر مسئولی و سردبیری سعید طلوعیان منتشر شد.

سر مقاله این شماره با موضوع فتنه 88 و حماسه نه دی توسط حسین زینلیان بروجنی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به رشته تحریر درآمده است.

این شماره با پرداختن به گفتمان جامعه اسلامی دانشجویان (عزت ملی) سعی کرده است بوسیله گفتگو با لطف الله فروزنده معاونت پارلمانی دولت دهم پیرامون موضوع عزت ملی مبانی این گفتمان را تبیین کند. همینطور طی یادداشت هایی به موضوع وحدت و لزوم آن و همینطور نقدی به اتفاقات دانشگاه چمران اهواز اشاره شده است. در این شماره نیز پرونده تشکیلاتی با یادداشتی با عنوان کار باید تشکیلاتی باشد توسط امیر فتوتی دبیر سابق تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بسته شده است.

یادداشت قسمت زنان این شماره توسط ماهره عزیزی مسئول سیاسی و خواهران اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت نوشته شده و همینطور نشریه متن تحلیلی با موضوع بصیرت را در خود جای داده است.

ارسال نظر: