حبیب قادری

چه بر سر غرور ملی‌مان آمده است؟

کدخبر: 2021374

در شرایطی به روز ملی فناوری هسته‌ای نزدیک می‌شویم که از آن فقط راکتورهای پرشده از سیمان و محموله‌های بازحمت به دست آمده منهدم شده مانده است؛ هر کس که به هر نحوی به غرور ملی مردم‌مان لطمه‌ای بزند جزو خیانتکاران است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حبیب قادری، قائم مقام روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان کشور نوشت:

در شرایطی به روز ملی فناوری هسته ای نزدیک میشویم که از آن فقط راکتورهای پرشده از سیمان و محموله های بازحمت به دست آمده منهدم شده مانده است.

هرکس که به هرنحوی به غرورملی مردممان لطمه ای بزند جزو خیانتکاران است.

وقتی ملت با خون عزیزانشان صنعت و قدرت هسته ای کشور را به جایگاه سال ۹۲ میرسانند، آقایان رفتند مذاکره کردند ومارابه اینجا رساندند. حال میشود بگویند بااین عقب نشینی بی سابقه ازحقوق به دست آمده ۲سال قبلمان، اگر بازهم بخواهند به مذاکره ادامه دهند چقدر دیگر باید پسرفت داشته باشیم؟

در سال های پس از انقلاب هیچگاه تحریمی در نتیجه توافق بامسئولین سیاسی کشورمان به مااعمال نشد. اماحال میبینیم که مضاف بر عقب نشینی از حقوق و تلاش هایمان برای تحریم شدنمان هم توافق کرده اند!

در کشور کسانی بوده اند وهمچنان هستند که نمیخواهند شادی وغروروعزت نفس رادرمردم ببینند. و حتی حاضرند به خاطر مقاصدسیاسی وجاه طلبانه خود هربلایی سرمردم بیاید.

درجهانی که پیشرفت درعلم وفناوری هسته ای مصداق توسعه یافتگی می باشد، حال اگر خودمان خودمان راازآن محروم کنیم دیگرچه حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

مذاکره وتعیین مواضع راباید ازرهبری آموخت.ایشان بیش ازهرکسی خبره ی این کارهستند.

مسئولین نبایدبگذارند حقیقت کتمان شود. حقیقت این است که دراثرپیشرفت های فراوان نظامی و هسته ای ایران،قدرت های مطرح دنیاراهی جزمذاکره باکشوری که همواره آن راجهان سومی می خواندند نداشتند.امیدواربودند بلکه ازراه گفتگوبتوانند تعاملی باقدرتی بنام ایران داشته باشند.اما متاسفانه می بینیم شخص رئیس جمهورودیگر سیاست مداران که خودرا قهرمان ملی می نامند طوری وانمود می کنند که ایران نه تنها قدرت نظامی وهسته ای آنچنانی دربرابرآمریکا نداشته وندارد، بلکه برای ادامه حیات خود راهی جزمذاکره برایش وجود نداشته است. اینچنین میخواهند غروروعزت ملی راحفظ کنند؟

دولت بایدهرچه سریع تر عزت ملی رابه کشوربرگرداند و با عقب نشینی های بی مورد و توسری خوردن های مکرر وضع راازاین بدترنکند.

ارسال نظر: