علاءالدین بروجردی:

فراکسیون بعد از آغاز به کار مجلس دهم اعلام موجودیت می‌کند

کدخبر: 2029487

منتخب مجلس دهم با بیان اینکه در نشست امروز منتخبین مجلس دهم با حضور لاریجانی و آیت‌الله موحدی کرمانی، اعتدالیون و اصلاح طلبان نیز حضور داشتند که البته شاکله حضور افراد اصولگرایان مجلس دهم بودند گفت: تشکیل فراکسیون به طور رسمی بعد از آغاز به کار مجلس دهم خواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علاءالدین بروجردی در گفتگویی در خصوص نشست امروز منتخبین مجلس دهم با حضور علی لاریجانی و آیت الله موحدی کرمانی گفت: گردهمایی امروز به دعوت آیت الله موحدی کرمانی صورت گرفته بود که با سخنرانی اخلاقی و توصیه های راهبردی ایشان در ارتباط با شرح وظایف نمایندگان آغاز شد که بحث بسیار مفیدی بود

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: سپس لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی تصویر جامعی از وضعیت جاری کشور و ضرورت ها و باید ها و نبایدها ترسیم کردند .

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این گردهمایی در واقع با دعوت آیت الله موحدی کرمانی چنین مبنایی صورت گرفته بود، تشکیل فراکسیون به طور رسمی بعد از آغاز به کار مجلس دهم خواهد بود.

بروجردی همچنین خاطر نشان کرد:در این نشست اعتدالیون و اصلاح طلبان نیز حضور داشتند که البته شاکله حضور افراد اصولگرایان مجلس دهم بودند.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: