در جمع خبرنگاران

کاظم جلالی خبر کناری‌گیری خود از ریاست فراکسیون مستقلین را تکذیب کرد

کدخبر: 2053373

رئیس مرکز پژوهش های مجلس همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اخبار منتشر شده در خصوص کناری گیری خود از ریاست فراکسیون مستقلین را تائید می‌کند یا خیر، گفت: خیر ، قرار نیست که بنده از فراکسیون مستقلین کناره گیری کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی « نسیم آنلاین »، کاظم جلالی در جمع خبرنگاران گفت: ما در بسیاری از حوزه‌ها نیاز به قانون گذاری، تنقیح قوانین و یا اصلاح قوانین یا حذف برخی از قوانین داریم و دولت و مجلس باید برای اینها برنامه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: مثلاً در قضیه ماجرای فیش‌های حقوقی اگر قانون مدیریت خدمات کشوری به موقع تصویب شده بود و از جانب دولت لایحه آن ارائه می‌شد حتماً بخش زیادی از این مشکلاتی که پیش آمده پدید نمی‌آمد.

جلالی با اشاره به اینکه عمر قانون مذکور درسال 91 به اتمام رسیده است، افزود: از سال 91 به اینطرف یک سال یک سال این قانون تمدید می‌شود و از سویی هر دستگاهی که می‌توانست خودش را از قانون مدیریت خدمات کشوری استثناء کرد و خیلی‌ها مشمول قوانین خاص خودشان شدند و این بی نظمی را در داخل کشور ایجاد کرد.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اخبار منتشر شده در خصوص کناری گیری خود از ریاست فراکسیون مستقلین را تائید می کند یا خیر، گفت: خیر ، قرار نیست که بنده از فراکسیون مستقلین کناره گیری کنم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در دولت هایمان نهاد متولی ارائه لایحه نداریم، گفت: به روسای جمهور قبلی و فعلی گفته ام که مرکز پژوهش ها را حلقه وصل ارائه لوایح قرار دهید.

ارسال نظر: