سیدمحمد حسینی در جمع خبرنگاران:

سخنان امروز رئیس‌جمهور فرار به جلو بود/ ۹۰ درصد منابع صندوق ذخیره فرهنگیان به ۳۰ نفر پرداخت شد

کدخبر: 2071878

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سخنان امروز رئیس‌جمهور در مجلس که اختلاس ۸هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان را تعویق بدهی دانست، گفت: طرح این موضوع صحیح نبوده و فرار به جلو است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سید محمد حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 90 درصد منابع صندوق ذخیره فرهنگیان به 30 نفر پرداخت شده و در این زمینه 8 نفر هم‌اکنون در بازداشت به‌سر می‌برند بعد رئیس جمهور این اختلاس را تعویق بدهی عنوان می‌کنند.

وی با تأکید بر "با اتکا به فرهنگ اصیل اسلامی ــ ایرانی در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنیم"، عنوان کرد: دشمن اعتقادات و باورهای ملت ایران را هدف گرفته و دنبال استحاله است تا از این طریق بتواند منافع خود را تأمین کند.

حسینی با بیان اینکه دانشجویان باید از مردم مظلوم یمن حمایت کنند، ابراز کرد: طی 50 سال اخیر یمن را به‌عنوان حیاط خلوت خود انتخاب کرده‌اند ولی دیگر مردم انقلابی این کشور اجازه جولان دادن به آل سعود را نمی‌دهد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هر کسی را با ملت ایران دشمنی کرد باید بشناسیم، آلمانی که روزی سلاح شیمیایی در اختیار صدام گذاشت و فرانسه‌ای که خون آلوده وارد ایران کرد برای ما دوست نمی‌شوند و نباید ایران بازار مصرف کالاهای وارداتی آنها باشد و باید بدانیم رئیس جمهور فرانسه به‌فکر جوانان این مرز و بوم نیست.

حسینی گفت: از اینکه در لیست تحریم آمریکا و اتحادیه اروپا هستم افتخار می‌کنم زیرا افرادی که مسئولانه مشغول فعالیتند مورد بغض آمریکا هستند و در اول انقلاب نیز همین‌گونه بود که شهید بهشتی فرمودند "از این عصبانیت بمیرید".

ارسال نظر: