صفار هرندی:

ترمیم کابینه دولت یازدهم اصلاً اقتصادی نیست

کدخبر: 2072081

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رئیس‌جمهور اخیرا در مورد بیکاری صحبت کرده، اما ترمیم کابینه دولت یازدهم اصلاً اقتصادی نیست، موضوع اقتصاد و معیشت دغدغه اصلی جامعه است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدحسین صفارهرندی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: مقایسه امروز ایران و مصر که دو کشور با شرایط یکسان در زمان انقلاب اسلامی بودند نشان می‌دهد که نتایج انقلاب اسلامی چیست؟

وی ادامه داد: مصر به آمریکا نزدیک شد و ایران در مقابل آمریکا ایستاد، بدون 13 آبان انقلاب اسلامی به عنوان راه سوم در جهان شناخته نمی‌شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: شرافت ایرانی متعلق به آن فردی است که در دل دریا و در مقابل همه ابزارهای جنگی دشمن، متجاوزان آمریکایی را بازداشت می‌کند نه به برخی از الگوهایی که به جوان ایرانی ارائه می‌شود.

صفارهرندی اضافه کرد: آنهایی که می‌گویند مبارزات ایران اسلامی بی‌فایده بوده است به نفوذ ایران در منطقه و وضعیت علمی کشور نگاه کنند.

وی تشریح کرد: رئیس جمهور روز گذشته در مورد بیکاری صحبت کرد، اما ترمیم کابینه دولت یازدهم اصلاً اقتصادی نیست، موضوع اقتصاد و معیشت دغدغه اصلی جامعه است.

ارسال نظر: