اخبار آرشیوی

کدخبر: 321745

سعید حدادیان در گفتگو با «نسیم» توضیحاتی پیرامون مصاحبه منتشرشده از وی در سایت روزآنلاین ارائه کرد/ "تولید، نحوه انتشار و بویژه سابقه فرد مصاحبه کننده نشان می‌دهد نیات پلیدی در پشت این ماجرا نهفته است"

وی با اشاره به "تنظیم غیرحرفه‌ای" این مصاحبه و "رفتار غیرصادقانه" نوشابه امیری، هدف از انتشار معنادار و هدفمند این مصاحبه را "تخریب تریبون مقدس مداحی" دانست.
به گزارش «نسیم»، نوشابه امیری خبرنگار 60 ساله سایت ضدانقلابی روزآنلاین، روز گذشته مصاحبه‌ای از سعید حدادیان پیرامون مسایل سیاسی و انتخاباتی ایران را منتشر کرد. سعید حدادیان در واکنش به انتشار "مشکوک" این مصاحبه، در گفتگویی با خبرنگار «نسیم» گفت: تولید، انتشار، نحوه تنظیم و بویژه سابقه کسی که این مصاحبه را گرفته است، نشان می‌دهد نیات و اهداف کثیفی در پشت این ماجرا نهفته است. در توضیح چگونگی این مصاحبه باید بگویم که همانگونه که از متن مصاحبه کاملا مشخص است، بنده ابتدا اصلا موضوع را جدی نگرفته و حدسم این بود که این یک شوخی و مزاح از سوی بستگان است و این "احساس شک" دائما تا انتهای مصاحبه وجود داشت. از طرفی مصاحبه کننده که یک خانم مسن (60 ساله) است، درطول مصاحبه با ادبیات دینی و مذهبی با من صحبت می‌کرد و این با توجه به سابقه و عملکرد وی - که پس از انتشار مصاحبه برای من مشخص شد - نشان می‌دهد که علیرغم ادعای خانم امیری وی هیچ سنخیتی با دین و مذهب ندارد و این اوج بی‌صداقتی وی را نشان می‌دهد. از طرفی تنظیم خام و غیرحرفه‌ای مصاحبه فوق نیز نشان می‌دهد که خبرنگار از انتشار اینچنینی مصاحبه اهداف و نیت خاصی را دنبال کرده است. سعید حدادیان همچنین با اعلام اینکه " تا پیش از مصاحبه هیچ شناختی از سایت روز آنلاین و سابقه و عملکرد این سایت و خبرنگار آن نداشتم" افزود: قطعا اگر اطلاعی از سابقه و عملکرد روزآنلاین و خبرنگار مزبور داشتم، حاضر به مصاحبه نمی‌شدم. وی در پایان افزود: قطعا در انتشار این مصاحبه نیات پلید و زشتی وجود دارد و چه بسا کینه‌توزان بخواهند به این بهانه خدشه‌ای به تریبون مقدس مداحی وارد کنند، که البته باید به آنها گفت خداوند نگه‌دار و حافظ دستگاه امام حسین‌ (ع) است.
ارسال نظر: