حجت‌الاسلام انصاریان: پیامبر و اهل بیت‌(ع) وابسته به زمان نیستند

کدخبر: 890782

این استاد اخلاق در جمع مردم اردبیل افزود: پیامبر و اهل بیت‌(ع) وابسته به زمان نیستند، زمان ندارند؛ بلکه زمان در تصرف آنها است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام انصاریان شب گذشته در نخستین شب سخنرانی خود در جمع مردم اردبیل در مسجد سرچشمه گفت: دلیل انحرافات اخلاقی چیست که اروپایی‌ها دلار، هندوها گاو و برخی نیز آنچه به میلشان هست را می‌‌پرستند.

وی اظهار داشت: زمان در تعریف پیامبر بوده نه اینکه پیامبر مربوط به زمان خاص باشد. امام زمان(عج) زمان را به دنبال خود می‌کشد و نه اینکه زمان بر امام زمان اشراف دارد. دوازدهمین امام را امام زمان می‌گوییم یعنی کسی که جلوی زمان هست و زمان را به دنبال خود می کشد.

حجت‌الاسلام انصاریان ادامه داد : عده‌ای می‌گویند چه کاری هست که بعد از چند هزار سال به دلیل کشته شدن 72 نفر این دستجات و عزاداری‌ها رو انجام می‌دهند اما ما پاسخ می‌دهیم که اباعبدالله برای زمان و مکان نیست و خداوند کریم در سه آیه از قرآن اشاره کرده که نور عالم توسط اهل بیت(ع) پخش می‌شود.

این استاد اخلاق با اشاره به واقعه کربلا گفت: این بالاترین کرامت اباعبدالله بود که می‌توانست از خداوند درخواست کند تا زمین دهان باز کند و 30 هزار سرباز کفر و یزیدیان شام را ببلعد اما این سخن را نگفت چون دین خدا با این شکل سرپا نمی‌ماند. امام حسین(ع) تسلیم اتفاق افتادن کربلا شد و این معجزه اباعبدالله است.

ارسال نظر: