سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس جزئیات جلسه امروز با دانش‌‌آشتیانی را تشریح کرد

کدخبر: 950086

جعفری گفت: محور مباحث با وزیر پیشنهادی علوم، "بحث بسیج که وی معتقد بود بسیج نباید وارد دانشگاه شود"، "حضور وی در حزب مشارکت" و "نقش او در سال ۸۸ و نامه‌هایی که امضایش پای آن قرار دارد" بود

به گزارش «نسیم» به نقل از خانه ملت، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم،‌ از جزئیات جلسه این کمیسیون با احمدی‌دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

قاسم جعفری با یادآوری جلسه امروز دوشنبه (26 آبان) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، افزود: جلسه امروز با حضور جمعی از اعضای کمیسیون و با حضور وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: در این نشست وزیر پیشنهادی برنامه‌های خود را ارایه کرد و به توضیحاتی در مورد سوابق خود پرداخت که نمایندگان نیز درباره پاره‌ای از ابهامات نسبت به سوابق وی سوالاتی را مطرح کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، درباره محور سوالات نمایندگان از وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، تاکید کرد: سوالات در مورد مشارکت وی در شورای مرکزی حزب مشارکت بود همچنین دربحث بسیج که وی معتقد بود بسیج نباید وارد دانشگاه شود درحالی که حضرت امام (ره) در آن زمان اعلام کردند که بسیج طلبه و دانشجو باید تشکیل شود از سویی دیگر نقش وی در سال 88 و نامه‌هایی که امضای وی پای آن قرار دارد محور سوالات به شمار می‌رفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: از اعضای حاضر در کمیسیون تعدادی از نمایندگان از پاسخ‌های وزیر پیشنهادی قانع نشدند و برخی نیز رای مثبت خود به وزیر پیشنهادی را منوط به پاسخ‌های وی در صحن علنی مجلس دانستند.

ارسال نظر: