حجت‌الاسلام ماندگاری: تحلیل‌های صحیح رهبر معظم انقلاب به دنیا ثابت شده است

کدخبر: 961714

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: در مذاکرات برخی مدعی بودند رهبری اشتباه می‌کند اما هرچه مذاکرات به جلو می‌رود می‌فهمند که نباید به آمریکا خوشبین بود/ در فتنه ۸۸ با چنین ادعایی مواجه بودیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری شب گذشته در مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) در جامعه‌الحسین(ع) مشهد تصریح کرد: ما باید باور کنیم که "ولی" با دیدگاه خدا می‌بیند و تدبیرهای او الهی است، 21 بهمن 57 در حالی که بر فضای کشور وضعیت حکومت نظامی حاکم بود و هرکس بیرون می‌آمد او را می‌کشتند اما، امام راحل(ره) با قاطعیت اعلام کرد که باید مردم به خیابان‌ها بیایند و این نشان از نگاه امام با دیدبانی خدا و امام زمان(عج) است. بعد از پیروزی همه فهمیدند حرف و دیدگاه امام(ره) درست بوده است.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله در جنگ 33 می‌گوید، پیش هرکدام از سیاسیون منطقه که رفتم، تأکید کردند که با اسرائیل درگیر نشو، اما خدمت حضرت آقا رسیدند و ایشان فرمودند: آقا سید برو جلو مادرت زهرا(س) پشت سرت است. سید حسن گفت من به حضرت آقا ایمان داشتم اما بعد از این فرمان در جنگ 33 روزه، ایمانم به رهبر معظم انقلاب 100 برابر شد. چه کسی باور می‌کرد سپر آهنین اسرائیل در جنگ 33 روزه بریزد. حاج قاسم سلیمانی در جنگ 22 روزه حماس در غزه بود و می‌گفت دو سه بار خدمت حضرت آقا رسیدم و گفتم اوضاع خیلی بهم‌ریخته است اما ایشان فرمودند: مقاومت کنید پیروزی با شماست، چرا ما این را نمی‌فهمیم که "ولی" بهتر از ما می‌فهمد.

ماندگاری گفت: مشکل فتنه 88 کجا بود، مشکل آن اینجا بود که یک عده از سیاسیونی که ادعا داشتند، سابقه و تجربه داشتند و تحلیل‌گر بودند و علوم سیاسی خوانده و دنیا دیده بودند، گفتند رهبری اشتباه می‌کند، البته چنین حرف‌هایی نسبت به "ولی" در تاریخ سابقه دارد، به پیامبر اکرم(ص) هم گفتند که اشتباه می‌کنید، به امام حسن(ع)، امام حسین(ع)، امام رضا(ع) و به امام خمینی(ره) و حتی به امام امروز هم می‌گویند ایشان اشتباه می‌کند اما به همه ثابت شده است که او درست می‌گوید. در بحث مذاکره با آمریکا، رهبر معظم انقلاب فرمودند من به دولت اجازه دادم، با این وجود ما به آمریکا خوشبین نیستیم؛ می‌گویند حضرت آقا اشتباه می‌کند ولی روز به روز که مذاکرات به جلو می رود همه دنیا می فهمند که رهبری درست تحلیل کرده است. اگه می‌خواهید نزد خدا قیمت داشته باشید باید باور کنید که "ولی" با نور خدا می‌بیند.

ارسال نظر: