مدیر بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل: ۵۰ نفر از اساتید و هیأت علمی دانشگاه‌ها در این بنیاد فعالیت می‌کنند

کدخبر: 964341

انوری در دیدار با امام جمعه اردبیل گفت: محافل عمومی انس با نهج‌البلاغه تا هفته آتی به هفت مورد افزایش پیدا می‌کند/ کتابخانه تخصصی امیرالمومنین(ع) در این مرکز راه‌اندازی شده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، رحیم انوری در دیدار اعضای هیأت علمی و کارگروه‌های تخصصی بنیاد با امام جمعه اردبیل، اظهار داشت: هم اکنون سه محفل عمومی نهج‌البلاغه در سطح شهر راه اندازی شده است. هم‌اکنون محافل انس با نهج‌البلاغه در مساجد قائم(عج) شهرک سبلان، المهدی (عج)شهرک بعثت و المهدی(عج) سلمان آباد برپا است و طی هفته آتی در چهار نقطه دیگر از سطح شهر این محافل راه‌اندازی می‌شود. بنیاد دفتر اردبیل به اذعان آیت‌الله دین پرور رئیس بنیاد نهج البلاغه کشور، بنیاد شاخص و برتر در بین دفاتر استان‌های دیگر است.

این مقام مسئول، بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل را دانشگاه معارف علوی توصیف کرد و گفت: بالغ بر 50 نفر از اساتید و هیأت علمی دانشگاه های استان، در شش کارگروه تخصصی در بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل بدون دریافت هیچ وجهی فعالیت می‌کنند که این مهم نشان از عشق و ارادت این افراد به حضرت علی(ع) می‌باشد.

وی، وجود کتابخانه تخصصی دیجیتالی با هفت هزار عنوان کتاب در حوزه علوم دینی و معارف علوی در بنیاد نهج‌البلاغه دفتر اردبیل را یادآور شد و گفت: علاوه بر این مهم کتابخانه تخصصی امیرالمومنین(ع) نیز راه اندازی شده که کتاب‌های این مجموعه در حال خریداری است.

ارسال نظر: