حجت‌الاسلام ماندگاری: امروز عده‌ای تنها به دنبال پست و مقام هستند

کدخبر: 987149

رئیس هیئت امنای موسسه سیره شهدا افزود: واقعیت آن است که شهدا با نادیده گرفتن خود، مخلصانه برای خدا به میدان رفتند/ برخی از مدیران خود را در مقابل عنوان، شهرت و قدرت می‌فروشند

به گزارش خبرنگار «نسیم »، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری در یادواره "59 شهید سنگر ساز بی سنگر" سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه جهاد معامله با خداست گفت: شهیدان با خدای خود معامله کردند و به جایگاهی رسیدند که همه ما به حال آن‌ها غبطه می‌خوریم.

حجت‌الاسلام ماندگاری با اشاره به حدیث "لیس لانفسکم ثمن الّا الجنّة فلاتبیعوها بغیرها"، دومین عامل جاودانگی شهدا را تلاش برای خریدن بهشت دانسته و اظهار کرد: شهدا خود را ارزان نفروختند و تنها بهشت را بهای متناسب خود دیدند. متاسفانه برخی از مدیران خود را در مقابل عنوان، شهرت و قدرت می‌فروشند که اینگونه افراد خود را ارزان فروخته‌اند؛ و حاضر به پستی شده‌اند.

حجت‌الاسلام ماندگاری با تاکید بر این مطلب که عافیت‌طلبی با مدیریت جهادی نمی‌سازد و یکی از برنامه‌های دشمن این است که روحیه عافیت‌طلبی را درمیان مردم افزایش یابد، گفت: باید همچون سال‌های غرورانگیز دفاع مقدس از شهدا درس بگیریم که چگونه جان شیرین خود را برای آرمان‌های مقدس خود فدا کردند تا امروز ارزش‌های اسلامی در جامعه اسلامی پابرجا باشد.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا افزود: باید در راستای ترویج فرهنگ مورد تأیید شهداء گام برداریم و نباید به بهانه‌های مختلف از اهداف اصلی شهدا که همان اهداف اولیه انقلاب اسلامی است، عدول کنیم.

ارسال نظر: