کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده

کدخبر: 1039173

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در غرب و شمالغرب کشور خبر داد و گفت: بارش پراکنده و مه امروز به تهران نیز می‌رسد/ امروز و فردا خلیج فارس مواج است

به گزارش «نسیم»، فراس نوشت:

فریبا گودرزی در گفت‌وگویی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی دو روز آینده در پاره ای نقاط شمال غرب، غرب، شمال، دامنه های البرز، دامنه های زاگرس و شمال شرق کشور ابرناکی، بارش پراکنده در ارتفاعات بارش پراکنده برف و مه رخ می دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شنبه بارش به شمال شرق و شرق و جنوب شرق کشور محدود می شود. روزهای جمعه و شنبه خلیج فارس نیز مواج است.

وی ادامه داد: از شنبه تا دوشنبه با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

گودرزی گفت: امروز تهران غبار محلی دارد که آسمان آن به تدریج ابری می شود و در بعد از ظهر بارش پراکنده در ارتفاعات بارش برف و مه رخ می دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز شهرکرد با دمای منفی 3 و بندرعباس با دمای 30 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان های کشور هستند.

ارسال نظر: