درویشی در مراسم بهره‌برداری از ۵۷ دستگاه واگن متروی تهران و حومه خبر داد

بهره‌برداری از خط مترو فرودگاه مهرآباد با ۴ ایستگاه طی روزهای آینده

کدخبر: 2014538

مدیرعامل شرکت راه‌آهن تهران و حومه با اشاره به بهره‌برداری از خط مترو فرودگاه مهرآباد با ۴ ایستگاه طی روزهای آینده تاکید کرد: با بهره‌برداری از این خط روزانه ۷۰ هزار سفر صورت خواهد گرفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هابیل درویشی در مراسم بهره‌برداری از 57 دستگاه واگن متروی تهران و حومه با تاکید بر اینکه با ورود این تعداد واگن به ناوگان ریلی پایتخت روزانه 200 هزار سفر به سفرهای روزانه مترو اضافه می‌شود، گفت: بالغ بر 200 میلیارد تومان هزینه برای ساخت واگن‌ها صرف شده است.

مدیرعامل شرکت راه آهن تهران و حومه با اشاره به اینکه طرف سازنده خارجی برای ساخت واگن‌های خط مترو مهرآباد 36 ماه زمان لازم داشت، تصریح کرد: مهندسین داخلی با شجاعت تمام ساخت ناوگان خط مترو مهرآباد را عهده‌دار شدند بطوریکه اکنون صد در صد ناوگان در این خط بومی ساخته شده است.

به گفته درویش 20 رام قطار ناوگان مترو تهران نیز نیازمند اورهال بوده که با تامین اعتبار موردنیاز در دست اقدام قرار گرفته است.

وی با اشاره به بهره برداری از خط مترو فرودگاه مهراباد با ٤ ایستگاه طی روزهای اینده تاکید کرد: با بهره برداری از این خط روزانه 70 هزار سفر صورت خواهد گرفت.

درویش یادآور شد: تمامی ساخت مترو، تجهیزات و ناوگان در خط متروی مهراباد بومی بوده است.

وی خاطرنسان کرد: خواسته مقام معظم رهبری و تاکیداتشان بر اقتصاد مقاومتی در مترو به اجرا درآمده است و اقتصاد مقاومتی در پروژه مهرآباد تجلی یافته است.

ارسال نظر: