حکیمی‌پور در گفت‌و‌گو با نسیم آنلاین اعلام کرد:

شهریورماه؛ آخرین‌ مهلت بازسازی برج آزادی/ ‌طرح ایزولاسیون برج با جدیت پیگیری می‌شود

کدخبر: 2045991

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: نوسازی برج آزادی با ۷ ماه تأخیر باید در شهریورماه امسال به اتمام برسد.

احمد حکیمی‌پور عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، گفت: ‌ بازسازی برج آزادی برای ما خیلی اهمیت دارد و برای اینکه دقت فدای سرعت نشود تاکنون نوسازی این برج به طول انجامیده است.

وی بابیان اینکه قرار بود نوسازی این برج تا بهمن سال ۸۴ به پایان برسد، تصریح کرد: ‌به دلیل اهمیت موضوع و درخواست زمان برای اتمام طرح بازسازی، زمان بیشتری به پیمانکار برای اجرای طرح داده شد و قرار شد تا درنهایت شهریورماه امسال بازسازی برج به اتمام برسد.

رئیس کمیته میراث شورای شهر تهران همچنین گفت: ‌ بازسازی بنای میراثی زمان‌بر است و باید هرگونه اصلاح زیر نظر میراث فرهنگی صورت گیرد و تائید شود. برای نمونه تاکنون سه بار سنگ‌های مورداستفاده در این طرح بازسازی تغییریافته است.

حکیمی‌پور بابیان اینکه شهرداری تهران تنها مجری کار است و باید الزامات میراثی انجام شود، گفت: ‌ کمیته‌ای برای اتمام بازسازی این برج با تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل‌شده تا بار دیگر شاهد رخداد حادثه گذشته که منجر شد آب‌های زیرسطحی در بدنه برج نفوذ کند، را شاهد نباشیم.

وی بابیان اینکه باید طراحان و مشاوران این برج برای اجرای هر چه‌بهتر این برج حضورداشته باشند و نظر دهند، ‌ اعلام کرد: ‌طرح ایزولاسیون برج با جدیت پیگیری می‌شود.

ارسال نظر: