علیرضا دبیر:

راه‌آهن، امان مردم جنوب شهر را بریده است

کدخبر: 2046706

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در صحن علنی گفت: ساکنین مناطق ۱۷ و ۱۸ سالهاست با مشکلات راه‌آهن دست و پنجه نرم می‌کنند و ما وظیفه داریم به این مشکلات خاتمه دهیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، علیرضا دبیر در خصوص مسائل مربوط به عبور خطوط راه‌آهن در مناطق 17 و 18 شهرداری تهران اظهار داشت: اول باید به این نکته اشاره کنیم که راه‌ آهن، کارمندان و کارگران زحمت کشی دارد. این زمین‌ها مطلق به راه‌آهن است و راه آهن هم به دولت تعلق دارد که آن هم مال مردم است ولی این شرایط باید تغییر کند و برای رفع مشکلات مردم این مناطق باید اقدامات عملی انجام شود.

وی ادامه داد: امیدوارم این جلسات خروجی داشته باشد و اینطور نباشد که بعد از ارائه گزارش، مدتی به این موضوع پرداخته شده و به سرعت مشکلات مردم با راه آهن به دست فراموشی سپرده شود.

دبیر به مشکلات مردم در منطقه 17 و 18 اشاره کرد و گفت: گرد و خاک و مشکلات آلودگی‌های صوتی امان مردم را در این مناطق بریده است. شهرداری و راه‌آهن با یکدیگر بنشینند و به راه حلی عملی برسند.

وی تاکید کرد: ضروری است خروجی این جلسات ظرف یک مدت معین در صحن شورا ارائه شده و در نهایت برای رفع مشکلات مردم اقدام عملی انجام شود.

ارسال نظر: