راستگو در صحن علنی شورای شهر:

اعتراض فرمانداری به‌حق است/ انتقال برخی از وظایف معاونت اجتماعی به سازمان فرهنگی هنری

کدخبر: 2049908

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعتراض فرمانداری به طرح شورا به‌حق است و باید راه پاسخگویی به آن اتخاذ شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، الهه راستگو عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر امروز شورا اساس‌نامه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران را مطابق مصوب مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: در این اساس‌نامه تعیین تکلیفی برای سازمان فرهنگى هنری شده است.

وی به اعتراض فرمانداری در خصوص تفکیک وظایف معاونت فرهنگی- اجتماعی از سازمان فرهنگی هنری اشاره کرد و اظهار داشت: بنابر اعلام فرمانداری هرگونه تغییر در این وظایف با توجه به مطابقت این اساسنامه با مصوبه مجلس امکان‌پذیر نیست که باید رفع این ابهام موردتوجه قرار گیرد.

عضو شورای چهارم شهر تهران اعتراض فرمانداری را به‌حق عنوان کرد و گفت: قطعاً شورا اجازه دخالت در این اساسنامه را نداشته و اعضا باید رفع این ابهام قانونی را در دستور کار قرار دهند.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران قید جمله با درنظرگرفتن اساسنامه سازمان فهرنگی هنری در طرح ارائه‌شده را مهم‌ترین راه پاسخگویی به این اعتراض و از سویی اجرایی نمودن طرح مصوب شورا دانست و گفت: با توجه به تداخل‌های موجود در دو حوزه یادشده پس از تصویب نهایی، موضوعات فرهنگی از معاونت اجتماعی و فرهنگی به سازمان فرهنگی هنری منتقل می‌شود .

ارسال نظر: