حافظی مطرح کرد:

مصوبه‌ای برای جبران بخشی از فداکاری‌های مسئولانه آتش نشانان

کدخبر: 2069508

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: زیرساخت‌های ایمنی شهر، هنوز مدرن و پیشرفته نشده و برعکس کلان شهرهای دنیا هنوز از گاز برای سیستم‌های گرمایش و پخت و پز استفاده می‌کنیم، این روش ناایمن می‌باشد و ضرورت دارد که دستگاه‌های مسئول نسبت به اصلاح این زیرساخت‌ها اقدام کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران افزود: زیرساخت‌های ایمنی شهر، هنوز مدرن و پیشرفته نشده و برعکس کلان شهرهای دنیا هنوز از گاز برای سیستم‌های گرمایش و پخت و پز استفاده می کنیم، این روش ناایمن می‌باشد و ضرورت دارد که دستگاه‌های مسئول نسبت به اصلاح این زیرساخت ها اقدام کنند.

حافظی اظهار داشت: همچنین به واسطه عدم رعایت استانداردها در نظام ساخت و ساز در شهر تهران، فضای شهر ناایمن می‌باشد اما نیروهای حوزه ایمنی و آتش نشانی در میدان عمل مسئولانه از تمام هستی خود جهت صیانت و حفاظت از مردم و شهر جانفشانی می‌کنند.

وی تاکید کرد:به عنوان یک حق می بایست این افراد از حداقل رفاه و خدمات بهره مند شوند, لذا مصوبه "اعطای تسهیلات به جان باختگان و معلولان آتش نشانی و کادر امداد و نجات در حین عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران" آغازی بر توجه به فداکاری های مسئولانه این قشر ایثارگر است.

ارسال نظر: