مختاباد از "واریز میلیاردها تومان پول به حساب یکی از اعضای شورای شهر" انتقاد کرد

کدخبر: 943498

عضو شورای شهر تهران افزود: به عنوان نماینده مردم حق نداریم در حسابمان چنین پول‌هایی را داشته باشیم/ چمران: کسی نمی‌‌تواند به تنهایی چنین پولی داشته باشد و باید امضا مشترک باشد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، در جلسه علنی امروز شورای شهر عبدالحسین مختاباد، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در قالب تذکری پیش از جلسه علنی امروز اظهار کرد: داود رشیدی مدتی پیش نامه‌ای به شهردار تهران در مورد وضعیت یک تماشاخانه نوشت که انتظار آن را داریم که این نامه پاسخ داده شود. تا این تماشاخانه به موزه تئاتر شهر تبدیل شود .

وی در ادامه از واریز میلیاردها تومان به حساب بانکی یکی از اعضای شورای شهر خبر داد و گفت: چرا براساس یک تصمیم غلط این فرد چند میلیارد تومان پول به حساب خود واریز کرده است ما به عنوان نماینده مردم حق نداریم در حسابمان چنین پول‌هایی را داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه باید حساب‌های میلیاردی شورا به امضای یک عضو نباشد گفت: پول‌هایی برای کمک به بنگاه‌های خیریه و غیره در اختیار اعضاء قرار می‌گیرد اما باید بگویم این چند میلیارد تومان پول در حساب یک نماینده بهره بانکی نزدیک به 100 میلیون تومان دارد و از ریاست شورا تقاضای رسیدگی دارم در غیر این صورت از سازمان بازرسی کل کشور درخواست رسیدگی می‌کنم .

مهدی چمران نیز در پاسخ به این تذکر گفت: هیچ نماینده شورا چنین پولی را در حساب خود ندارد اما برای برخی امور از جمله حساب شورایاری‌ها می‌توانند این پول را داشته باشند حتی رئیس شورا و معاون اجرایی نیز به تنهایی نمی‌توانند و باید امضای مشترک داشته باشند .

ارسال نظر: