رحمان سیفی آزاد:

"دوردست ها" مخاطبان را با مفهوم استاندارد آشنا می‌کند

کدخبر: 2020333

مدیر مرکز نمایش سیما گفت: مخاطبان با مشاهده سریال "دوردست ها" در کنار اینکه با استاندارد به عنوان یک معنا و مفهوم عام آشنا خواهند شد شاهد یک داستان و قصه ای جذاب و دیدنی هم خواهند بود.

رحمان سیفی آزاد مدیر مرکز نمایش سیما پیرامون ساخت سریال "دوردست ها" و نمایش از از شبکه اول سیما به خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: این سریال نخستین مجموعه تلویزیونی است که با مفهوم استاندارد تولید شده است.

وی افزود: برای اینکه فیلمنامه این سریال استاندارد های لازم و خوبی را داشته باشد بالغ بر 10 ماه بر روی نگارش آن زمان صرف شده است تا یک فیلمنامه استاندارد و قابل قبولی را داشته باشیم و محصول جذابی برای مخاطبان شبکه اول سیما آماده کنیم.

مدیر مرکز نمایش سیما ادامه داد: مخاطبان با مشاهده سریال "دوردست ها" در کنار اینکه با استاندارد به عنوان یک معنا و مفهوم عام آشنا خواهند شد شاهد یک داستان و قصه ای جذاب و دیدنی هم خواهند بود.

سیفی آزاد در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: سریال "دوردست ها" در 37 قسمت 40 دقیقه ای برای پخش از شبکه اول سیما تدارک دیده شده است.

وی در پایان این گفتگو تصریح کرد: این سریال در کنار اینکه پر بازیگر است دارای لوکیشن های فراوانی نیز می‌باشد. در حقیقت سریال "دوردست ها" دارای 80 لوکیشن بوده و از ضرب آهنگ تند و سریعی هم برخوردار است.

ارسال نظر: