فرشته سرآبندی:

استاندارد موضوع اصلی سریال "دوردست ها" است

کدخبر: 2020336

بازیگر نقش سیمین سریال "دوردست ها" گفت: موضوع اصلی این سریال، استاندارد است که در طول سریال گسترش داده می‌شود و قصه های دیگر داستان های فرعی هستند که برای جذاب تر کردن فیلمنامه برای مخاطبان نوشته شده است.

فرشته سرآبندی بازیگر نقش "سیمین" در سریال "دوردست ها" به خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: حضور من در این سریال به این علت بود که در گذشته با بسیاری از اعضای این گروه همکاری های مختلفی را داشته بودم. بر این اساس در راستای حرفه خود این سریال به من پیشنهاد شد.

وی افزود: پس از اینکه فیلمنامه این سریال تلویزیونی به من پیشنهاد شد متوجه شدم که این یک سریال بسیار جذابی خواهد بود و در عین حال کاری سخت و دشواری را پیش روی خود خواهم داشت. زیرا این کار هم به لحاظ تولید و هم به لحاظ بازی سخت خواهد بود.

سرآبندی ادامه داد: کلیه نقش هایی که برای این فیلمنامه درنظر گرفته شده است نیاز به بازیگر داشته و حتی نقش های فرعی هم به بازیگر نیاز دارد. در حقیقت بر روی نقش ها نیاز بوده است تا کار خوبی صورت بگیرد تا در نهایت سریالی خوب و مخاطب پسندی را شاهد باشیم.

این بازیگر خاطرنشان کرد: در مورد موضوع و مقوله استاندارد تا به امروز در فیلم و یا سریالی صحبتی به میان نیامده است و ساخت سریالی با این موضوع در نوع خود یک کار جدید و تازه ای محسوب می شود. زیرا این سریال به صورت خیلی جدی و مستقیم به موضوع استاندارد می‌پردازد.

وی اضافه کرد: در حقیقت اینگونه می توان گفت که موضوع اصلی این سریال، استاندارد است که در طول سریال گسترش داده میشود و قصه های دیگر داستان های فرعی هستند که برای جذاب تر کردن فیلمنامه برای مخاطبان نوشته شده است.

سرآبندی در پایان تصریح کرد: سریال "دوردست ها" از قصه بسیار جذابی برخوردار است به صورتی که مخاطبان را به خوبی به دنبال خود خواهد کشاند. نکته مهم این است که این قصه فوق العاده داستان سنجیده ای دارد و بسیار حرفه ای نوشته شده است.

ارسال نظر: