پویا مهدوی‌زاده:

نقش "سروش" سریال "دوردست‌ها" فاصله فراوانی از من دارد

کدخبر: 2020339

بازیگر نقش "سروش" در این سریال گفت: نقشی که بازی می‌کنم خیلی از من دور است و این موضوع موجب می‌شود تا یک بحث، درگیری و چالشی با نقش خودم داشته باشم.

پویا مهدوی زاده بازیگر نقش "سروش" در سریال "دوردست ها" در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: من در این مجموعه تلویزیونی نقش "سروش" را بازی می‌کنم. در حقیقت من در این سریال همبازی و خواستگار خانم "ونوس حسن کانلی" که نقش "یگانه" را بازی می‌کند، هستم.

وی افزود: بر این اساس در این سریال "سروش" خواستگار "یگانه" هست و به دلیل مسائلی که "یگانه" از او پنهان می‌کند دچار شک و تردید نسبت به او می‌شود.

مهدوی زاده ادامه داد: در حقیقت قصه این دو شخصیت بر اساس این شک و تردید پیش می‌رود. بر این اساس شکی که "سروش" به "یگانه" دارد، وارد داستان اصلی این سریال ‌شده و سبب ایجاد گره هایی در داستان این سریال می‌شود.

بازیگر نقش "سروش" خاطرنشان کرد: نقشی که در این سریال بازی می‌کنم خیلی از من دور است و این موضوع موجب می‌شود تا یک درگیری و چالشی با نقش خودم داشته باشم.

وی اضافه کرد: همچنین فیلمنامه بسیار خوب این سریال و عوامل حرفه ای که برای ساخت آن گرد هم آمده بودند همه موجب شد تا حضور در این سریال را بپذیرم. البته بازیگران هم بسیار خوب هستند و این مسائل موجب شد تا شرایط برای ساخت یک سریال فراهم باشد.

مهدوی زاده در پایان تصریح کرد: بازی در کنار بازیگری چون آقای "دانیال حکیمی" همیشه سختی های خاص خود را دارد، ولی در عین حال هم می تواند بسیار مفید و آموزنده باشد.

ارسال نظر: