ویژه برنامه‌های شبکه یک بمناسبت حماسه ۹ دی

کدخبر: 2080399

شبکه یک با پخش برنامه‌های متنوع، حماسه ماندگار مردمی نهم دی را بازخوانی می کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مستند ترکیبی در پنج قسمت هشت دقیقه ای با نام یک نگاه، برنامه بصیرت در کلام رهبری که در 20 قسمت پنج دقیقه ای هر روز بین برنامه ها مخصوصا پیش از بخش های خبری 9، 14، 19 و 21 و پخش 20 نماهنگ مرتبط با این حماسه مردمی از جمله این برنامه هاست.

فیلم سینمایی سایه بان

فیلم تلویزیونی «سایه بان» به کارگردانی مسعود تکاور وتهیه کنندگی حسن هاشمی نسب، پنج شنبه 9دی حوالی ساعت 22:15 پخش خواهدشد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: بعد از انتخابات سال88 و درآستانه عاشورای حسینی، دکتر پگاه نکویی که مسئول بخش جراحی یکی از بیمارستانهای تهران است، حضور طیف های مختلف مردم را در کنار هم می بیند. "فرخ" که در بین جوان های معترض است سعی دارد که مانع جر و بحث ها شود. پگاه هم با روحیه دادن به همراهان مصدوم سعی دارد آرامش را در بخش اورژانس حاکم نماید. اما با مرگ جوانی که جوان های معترض با خودشان به بیمارستان آورده اند اوضاع وخیم می شود. جوان در حین عمل جراحی دچار ایست قلبی می شود. ولی... حسن جوهر چی، مریم کاویانی، کاوه سماک باشی، محسن افشانی، مجید مشیری، متین ستوده و رحمان محمدی در این فیلم ایفای نقش کردند.

مستند سیاسی 20 دقیقیه ای بازگشت به ایران به تهیه کنندگی هومن نیری کاری از گروه سیاسی شبکه یک است که به حوادث پس از انتخابات 1388 و دخالت آشکار غرب و آمریکا در فتنه 88 پرداخته است.این مستند پنج شنبه نهم دی ساعت 17:30 به روی آنتن می رود.

همچنین برنامه های زنده شبکه یک از جمله فرمول یک، خانواده یک، آفتاب شرقی و امروزی ها نیز با دعوت از مهمانان و کارشناسان سیاسی به تبیین این حماسه می پردازند.

ارسال نظر: