فیلم‌های سینمایی "مکعب" در شبکه چهار

کدخبر: 2098703

"مکعب" و "مکعب۲" عنوان فیلم‌هایی است که آخر هفته از شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجموعه های سینمایی «مکعب» و «مکعب2» برای پخش از شبکه چهار سیما در روز های پایانی هفته در نظر گرفته شده اند.

مجموعه فیلم‌های «مکعب» Cube از فیلم‌های جنجالی و روشن‌فکرانه‌ی سال‌های اخیر است که نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آنها گذشت.

سینمایی مکعب1 (CUBE) به کارگردانی vincenzo natali در روز پنج شنبه 11 خرداد ساعت 21:00 از شبکه چهار پخش می شود . در داستان فیلم آمده است : چندین شخصیت در اتاق‌های مکعبی شکلِ فلزی‌ای از خواب بیدار می‌شوند، بدون آن‌که به خاطر بیاورند چطور و توسط چه‌کسی و برای چه‌هدفی به آن‌جا آورده شده‌اند. آن‌ها به‌زودی در‌می‌یابند اتاقی که در آن قرار دارند جزئی از یک مکعب غول‌آساست که همچون مکعب‌های رنگی‌ای که کودکان با آن بازی می‌کنند از مکعب‌هایی کوچک تر ـ‌اتاق‌هایی با رنگ‌های مختلف‌ـ تشکیل شده است و همۀ این اتاق‌ها با درهایی که در شش جهتِ خود دارند به هم متصل‌اند. اما کشف هولناک آن‌ها این است که اتاق‌ها با سنسورهای مختلف تله‌گذاری شده‌اند و یک لحظه غفلت و ورود به اتاق اشتباه می‌تواند به مرگ دردناکی منجر شود.

سینمایی «مکعب 2»به کارگردانی Andrzej Sekula در روز جمعه 12 خرداد ساعت 21:00 از شبکه چهار سیما پخش می شود. در داستان فیلم می بینیم : عده‌ای در اتاقی مکعبی شکل بیدار می‌شوند در حالی‌که به خاطر نمی‌آورند چگونه به این اتاق منتقل شده‌اند ویا قصد ربایندگانشان چیست.هر اتاق در هر ضلع دارای یک دریچه است واین جمع ناچارند برای خروج از اتاق،یکی از این شش دریچه را انتخاب کنند.در این مسیر افراد جدیدی هم به جمع اضافه می‌شوند ولی هیچ‌کس نمی‌تواند پاسخ انبوه سوالات را بدهد. و آنها باید به دنبال راهی برای خروج از این مکعب خوف ناک باشند .

ارسال نظر: