حبیب دهقان‌نسب: "فوق سری" برای نوروز هم جذاب است هم مخاطب‌پسند

کدخبر: 989221

این بازیگر به «نسیم» گفت: فخیم‌زاده کارگردان مورد علاقه من است و نمی‌توانم به او جواب رد بدهم؛ در پنجمین همکاری هم کارش متفاوت است/ سریال پلیسی آنهم ساخته فخیم‌زاده، در جذب مخاطب موفق است

حبیب دهقان نسب، بازیگر سریال نوروزی "فوق سری" که قرار است از شبکه یک سیما روی آنتن برود، با بیان این مطلب به «نسیم» گفت: این روزها همچنان درحال تصویربرداری سریال هستیم. نقش یک سرهنگ را بازی می‌کنم که البته هیچ شباهتی با دیگر نقشهای پلیسی‌ام ندارد.

وی افزود: پنجمین همکاری را با مهدی فخیم‌زاده پشت سر می‌گذارم چون همیشه به بعنوان یک بازیگر از همکاری با فیلمسازی مثل او لذت می‌برم.

این بازیگر همچنین تأکید کرد: مخاطب کارهای مهدی فخیم‌زاده را دوست دارد بویژه اینکه سریال کاری پلیسی است و کشش دارد بنبابراین به نظرم راحت می‌تواند مخاطب را در ایام نوروز جذب خودش بکند.

گفتنی است در داستان سریال نوروزی "فوق سری" آمده است: سرهنگ احمد نادری درکنار سرهنگ علی نصرالهی با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می‌شوند. همچنین سرهنگ نادری (حبیب دهقان‌نسب) که یکی از فرماندهان ستاد مبارزه با مواد مخدر است با سرهنگ نصرالهی (مهدی فخیم‌زاده) دوست و همکار قدیمی هستند و رفت و آمد خانوادگی هم دارند. قصه این سریال درباره عملیات فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند.

مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان نسب، محمد صادقی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، امیرمحمد زند و بیوک میرزایی از بازیگران این مجموعه هستند.

ارسال نظر: