جوابیه وزارت صنعت به گزارش «نسیم آنلاین»: اختلافی در کار نیست

معاون معزول نعمت‌زاده خطاب به وزیر: تشکر می‌کنم

کدخبر: 2016818

وزارت صنعت، معدن و معدن نسبت به گزارش «اختلافات وزیر صنعت و معاونش به تغییرات در وزارت صنعت منجر شد» منتشر شده در «نسیم آنلاین» واکنش نشان داد و با ارسال جوابیه‌ای، توضیحاتی را درباره گزارش مذکور ارائه کرد.

گروه اقتصادی « نسیم آنلاین »- پیرو انتشار خبری با عنوان «اختلافات وزیر صنعت و معاونش به تغییرات در وزارت صنعت منجر شد» در آن رسانه محترم، خواهشمند است جوابیه ذیل را جهت تنویر افکار عمومی منتشر فرمایید.

اختلافی در میان نبوده است جلسه معارفه امروز رئیس جدید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در فضای بسیار صمیمی و دوستانه برگزار شد که نشان دهنده همدلی و همراهی تیم مدیریتی وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد. در موضوع تغییر رئیس جدید ایدرو نیز افزایش اثربخشی یک نهاد توسعه‌ای در کشور مطرح بوده و اساساًٌ اختلافی بین دکتر نوروززاده و وزیر صنعت، معدن و تجارت نبوده گر چه ممکن است در روش مدیریتی تفاوت‌های وجود داشته باشد. در این مراسم دکتر نوروز زاده تاکید کرد: بنده سرباز نظام هستم و در هر کجا که مسئولیت به بنده تفویض شده تلاش میکردم تا در راستای اهداف نظام تلاش نمایم. وی گفت: از فرصتی که مهندس نعمت زاده در ایدرو برای خدمت در اختیارم گذاشت تشکر می‌نمایم و این دوران، بسیار خوب سپری شد.

ارسال نظر: