آقاتهرانی در تجمع معترضین به وضعیت حجاب حاضر شد

ادعایی دیگر: «برای حجاب برنامه داریم»

کدخبر: 2376343

رپیس کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور در جمع معترضینی که در اعتراض به عدم کارایی قوانین عفاف و حجاب مقابل مجلس تحصن کرده بودند گفت برای حجاب «برنامه داریم» و قرار است در صحن علنی مجلس بررسی شود.

به گزارش همشهری به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، دوشنبه هشتم اسفندماه جمعی از بانوان در مقابل مجلس تجمع‌کردند و در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه کشف حجاب خواستار گرفتن تصمیماتی برای «رعایت شئونات اسلامی و استحکام خانواده‌ها» شدند. برخی نمایندگان مجلس نیز در این تجمع حضور یافتند و خواسته‌های تظاهرکنندگان را شنیدند.

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن حضور در جمع معترضان اعلام کرد: «مجلس پیگیر این موضوع است و این مسائل جزو دغدغه های ما بوده و در حال چیدن برنامه هایی در این رابطه هستیم.»

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه راهکارهایی در این زمینه باید عملیاتی شود، گفت: «یکی از این راهکارها این است که باید گزارشی از وضعیت عفاف و حجاب به ریاست مجلس ارائه بدهیم و برای ارائه این گزارش باید به سراغ دستگاه ها و نهادها برویم.» 

حجت الاسلام آقا تهرانی از بررسی عملکرد دستگاه‌ها در حیطه عفاف و حجاب خبر داد و گفت: «این مسئله را بررسی کردیم و در نهایت پس از ارائه گزارش به مجلس شورای اسلامی و قرائت آن، باید پیشنهاداتی را بدهیم که  ممکن است این پیشنهادات در قالب ماده قانونی باشد... ما به دنبال این هستیم که بحث بی حجابی و کشف حجاب مدیریت شود و برای این برنامه داریم و ان‌شاءالله در صحن علنی بررسی می شود.»

 

ارسال نظر: