نسیم «بهشتی در این حوالی»

کدخبر: 2378401
خبرنگار:

کتاب «بهشتی در این حوالی» به قلم محمدعلی عباسی اقدم همزمان با گرامیداشت نود و پنجمین سالگرد ولادت آیت‌الله سیدمحمد حسینی بهشتی روانه بازار کتاب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا): همزمان با گرامیداشت نود و پنجمین سالگرد ولادت آیت‌الله سیدمحمد حسینی بهشتی، کتاب «بهشتی در این حوالی» به قلم محمدعلی عباسی اقدم روانه بازار کتاب می‌شود.

«بهشتی در این حوالی» چهارمین دفتر از مجموعه «قله‌ها به آسمان نزدیکترند» است که با هدف اشاعه و ترویج سبک زندگی و سیره عملی علمای ربانی از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ و منتشر خواهد شد.

کتاب «بهشتی در این حوالی» روایت‌هایی کوتاه از سبک زندگی آیت‌الله سیدمحمد حسینی بهشتی است. مرد بزرگی که با شیوه زیست مومنانه و مدبرانه خود کارنامه پربار و در خورتوجهی به یادگار گذاشت. مرد خوش‌فکر و بادرایتی که در طول عمر نسبتا کوتاه خود بیش از ۳۵ تشکل فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و سیاسی را طراحی، راه‌اندازی، هدایت و مدیریت کرد.

«بهشتی در این حوالی» در سیزده فصل و ۳۲۸ صفحه به زودی وارد بازار کتاب می‌شود. محمدعلی عباسی اقدم، مولف مجموعه «قله‌ها به آسمان نزدیکترند»، این روزها سرگرم نگارش دفتر پنجم این مجموعه است که به سبک زندگی و سیره عملی آیت‌الله محی‌الدین مهدی الهی قمشه‌ای اختصاص دارد. همچنین پیش از این کتاب‌های «اقیانوس آرام»، «آن مرد بی‌نهایت» و «کرشمه ماه» به قلم این نویسنده چاپ و منتشر شده است.

 

ارسال نظر: