کتاب «هنر مرد بودن» منتشر شد

کدخبر: 2378527
خبرنگار:

کتاب «هنر مرد بودن» نوشته محسن پوراحمد خمینی و راضیه خسروی توسط نشر معارف منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «هنر مرد بودن» نوشته محسن پوراحمد خمینی و راضیه خسروی توسط نشر معارف منتشر و روانه بازار نشر شده است.

از آنجا که در عصر حاضر یکی از نقاط عطفی که دشمنان اسلام و انقلاب برای تزلزل یک جامعه، به خصوص ایران دست گذاشته‌اند بنیان خانواده است و با توجه به افزایش اختلافات خانوادگی و افزایش طلاق نویسنده بر آن شده است تا کتابی جامع و در عین حال کاربردی و مفید در این حوزه در دسترس خانواده‌ها قرار دهد. وی با این هدف در سال گذشته کتابی تحت عنوان هنر زن بودن را به رشته تحریر در آورده است.

نویسنده کتاب معتقد است در به‌هم خوردن یک رابطه همیشه دو طرف نقش دارند. پس آموزش و یادآوری و توجه به دانسته‌ها و به‌کارگیری آن‌ها در زندگی می‌تواند نقش مهمی در مشکلات و چالش‌ها داشته باشد. کاری که این کتاب تلاش می‌کند عهده‌دار آن باشد.

معمولاً خانم‌ها به دنبال جلسات مشاوره‌ای و کلاس‌های یادگیری هستند و متأسفانه هنوز فرهنگ استفاده از مشاور و کمک و راهنمایی گرفتن در جامعه برای بسیاری از آقایان رایج نشده است، لزوم نگارش کتب مهارت ورزی ویژه آقایان در این زمینه که گویای دغدغه‌های بانوان باشد و بتواند در زمینه پیشگیری و هم درمان و حل مشکلات خانوادگی مکمل قرار گیرد هدف مهم نگارش این کتاب بود؛ تا خواننده را بی نیاز از بسیاری از جلسات مشاوره‌ای بگرداند و از طرفی هم بار هزینه‌ها و هم دسترسی به مشاوری امین و متعهد در این حوزه را برای خانواده‌ها بکاهد.

این کتاب در سه فصل «اهمیت جایگاه یادگیری قواعد زندگی مشترک و عمل به آن»، «فصل چرا هنر مرد بودن» و «اصول هنر مردن بودن در زندگی مشترک» تدوین شده که در فصل سوم به ۱۲ اصل مهم و کلیدی همچون (رعایت اخلاق جنسی_ پرهیز از محبت فقط به‌وقت نیاز، اصول و قواعد گفتگو_ هماهنگی با همسر در تربیت فرزند و…) تدوین و پرداخته شده است.

این‌کتاب با ۲۸۰ صفحه و قیمت ۱۱۵ هزار تومان عرضه شده است.

 

ارسال نظر: