حاجی ایلامی همچنان در عربستان بازداشت است

کدخبر: 1033284

مدیرکل حج و زیارت استان ایلام گفت: حاجی ایلامی که در عربستان سعودی بازداشت شده، آزاد نشده و همچنان در بازداشت بسر می‌برد/ حسن رحیمی به دلیل اعتراض به توهین ماموران سعودی به مقدسات تشیع، بازداشت شده است

به گزارش «نسیم»، ایرنا نوشت:

غلامرضا ممیز اظهار کرد: رایزنی ها و هماهنگی ها برای آزادی حسین رحیمی زائر ایلامی بازداشت شده در عربستان انجام گرفته و قرار بود این زائر روز گذشته آزاد شود.

وی تاکید کرد: در آخرین تماسی که با مسوولان سازمان حج و زیارت داشته ایم، آزادی این زائر ایلامی تاکنون تایید نشده و به امروز موکول شده است.

برخی رسانه های خبری استان ایلام امروز از آزادی این حاجی ایلامی خبر داده بودند که از سوی مدیرکل حج و زیارت استان ایلام این خبر تکذیب شد. حسن رحیمی یکی از حجاج اعزامی به مکه مکرمه در واکنش به توهین ماموران دولت عربستان به مقدسات شیعیان با آنها درگیر شد و ماموران رژیم آل سعود نیز او را بازداشت می کنند. کاروان اعزامی استان که 21 شهریورماه بمدت 30 روز در عربستان حضور داشتند، سه شنبه هفته گذشته از طریق فرودگاه کرمانشاه به میهن بازگشتند. بجز حاجی بازداشت شده، در حادثه تلخ و غم انگیز منا، هیچ کدام از حجاج ایلامی آسیب ندیده و همگی در سلامت وارد استان شدند. 119 نفر از حجاج استان ایلام امسال در قالب یک کاروان برای انجام مناسک حج به سرزمین وحی مشرف شدند.

ارسال نظر: