دیدار با مقام معظم رهبری؛ مهم‌ترین خواسته خانواده‌های جانباختگان فاجعه منا

کدخبر: 2005927

رئیس سازمان حج و زیارت پنجشنبه اول بهمن ماه به دیدار خانواده‌های جانباختگان فاجعه منا در ساری رفت که اولین خواسته آنها دیدار با مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت پنجشنبه اول بهمن ماه با 49 نفر از خانواده های جانباختگان فاجعه منا در ساری دیدار کرد و در این دیدار، یکی از خانواده ها به نمایندگی از 48 خانواده دیگر درخواست هایشان را با رئیس سازمان حج و زیارت مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، اولین خواسته خانواده های جانباختگان فاجعه منا دیدار با مقام معظم رهبری است و شهید تلقی شدن جانباختگان فاجعه منا و درخواست پیگیری حقوقی فاجعه منا از سوی وزارت خارجه کشور از دیگر خواسته های خانواده های فاجعه منا به شمار می رود.

گفتنی است، تا الان مسئولان سازمان حج و زیارت با حضور در 25 شهر کشور از خانواده های فاجعه منا دیدار کرده اند و قرار است یکشنبه 4 بهمن ماه نیز سعید اوحدی با سفر به شهر شیراز با خانواده های جانباختگان فاجعه منا استان فارس دیدار کند.

لازم به ذکر است، در فاجعه منا 465 نفر از هموطنان مان کشته شدند که روند شناسایی و انتقال پیکر تمامی آنها به کشور به اتمام رسیده است.

ارسال نظر: