جزئیات «نسیم آنلاین» از "خداحافظی تلخ" چاوشی با "شهرزاد"؛

از ترانه رئیس مرکز موسیقی حوزه هنری تا دو تنظیم متفاوت راک و موسیقی ایرانی

کدخبر: 2013856

پس از آنکه یکی دو روز گذشته محسن چاوشی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که قطعه آهنگ "خداحافظی تلخ" به عنوان آخرین اثرش برای سریال شهرزاد خواهد بود، گمانه زنی های مخاطبان سریال شهرزاد و محسن چاوشی برای اطلاع از جزئیات این آهنگ شروع شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، محسن چاوشی تاکنون چندین اثر برای سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی خوانده است به طوری که بسیاری از مخاطبان محسن چاوشی از این آثار به عنوان آلبوم "شهرزاد" چاوشی یاد می‌کنند.

حال پس از آنکه یکی دو روز گذشته محسن چاوشی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که قطعه آهنگ "خداحافظی تلخ" به عنوان آخرین اثرش برای سریال شهرزاد خواهد بود، گمانه زنی های مخاطبان سریال شهرزاد و محسن چاوشی برای اطلاع از جزئیات این آهنگ شروع شد.

بنا بر گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، آخرین آهنگ محسن چاوشی برای سریال خانگی و البته پر مخاطب "شهرزاد" همزمان با قسمت ٢٢ این سریال با دو تنظیم متفاوت منتشر خواهد شد، بطوری که تنظیم این اثر در قالب کلیپ سریال که فرشاد حسامی انجام داده است همانند کارهای اخیر چاوشی به حال و هوای موسیقی ایرانی نزدیک است و تنظیم دیگر که به صورت جداگانه و خارج از مجموعه شهرزاد در فضای مجازی منتشر خواهد شد را خود محسن چاوشی انجام داده که این تنظیم با موسیقی راک همراه خواهد بود.

بنا بر این گزارش، قطعه آهنگ " خداحافظی تلخ " بر اساس شعری از شاعر جوان و پر مخاطب ادبیات کشورمان "فاضل نظری" به آهنگسازی محسن چاوشی ساخته شده است که انتخاب اشعار مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری توسط محسن چاوشی به عنوان پرمخاطبترین خواننده این روزهای موسیقی کشور بار دیگر هوش بالای محسن چاوشی در انتخاب مناسب شعر و ترانه در آثارش به همگان اثبات شد.

مجموعه "شهرزاد" به کارگردانی حسن فتحی و با ایفای نقش علی نصیریان ، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار سریالی است که هر هفته در شبکه‌ی نمایش خانگی توزیع می‌شود.

ارسال نظر: