غفوری در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"A۱۵۷" به لحاظ سوژه بهترین مستند سال ۹۴ بوده است

کدخبر: 2018602

مدیر اجرایی مرکز میثاق گفت: این مستند اثر خوبی به شمار می‌رود؛ چرا که کارگردان آن سوژه خوب و نابی را برای پرداختن پیدا کرده و علاوه بر آن به سوژه اصلی که همان دو دختر آسیب دیده‌اند، بسیار خوب نزدیک شده است.

سلیم غفوری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره بهترین مستندها در سال 94 گفت: مستند « A157 » اثر خوبی بوده است؛ چرا که کارگردان این مستند سوژه خوب و نابی را برای پرداختن پیدا کرده و علاوه بر آن به سوژه اصلی که همان دو دختر آسیب دیده اند، بسیار خوب نزدیک شده است.

وی ادامه داد: ساختار و تکنیک این مستند هم به نظر به خوبی از آب در آمده و دیدیم که این مستند توانست مخاطبان زیادی را جلب کند.

مدیر اجرایی مرکز فرهنگی میثاق اظهار داشت: علاوه بر آن کارگردان « A157 » پرداخت مناسبی نسبت به سوژه داشته؛ به گونه ای که مخاطب تا پایان مستند را دنبال کرده است؛ علاوه بر آن سوژه انتخاب شده نیز سوژه نابی است که کمتر نمونه آن را در مستندهای دیگر دیده ایم.

غفوری خاطر نشان کرد: محسن اسلام زاده با همکاری مرکز میثاق در حال تولید مستندی با موضوع افغانستان است که به زودی از شبکه افق پخش خواهد شد؛ البته این مستند هم در مراحل پایانی تولید و تدوین قرار دارد.

ارسال نظر: