سهیل کریمی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

مستندهایی با موضوع سنجار عراق بهترین آثار سال گذشته به شمار می‌روند

کدخبر: 2019204

کارگردان "فتنه شام" گفت: کارهایی که سال گذشته با موضوع سنجار کردستان عراق تولید شدند، جزو آثار بسیار خوب شمار می‌روند که در جشنواره سماء هم حضور خواهند داشت.

سهیل کریمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: متاسفانه سال گذشته نتوانستم آثار زیادی رو جز آثاری که به جشنواره سماء راه یافتند را ببینیم؛ البته چون در این جشنواره جزو هیئت انتخاب بودم، آثار خوبی را دیدم.

وی ادامه داد: کارهایی که با موضوع سنجار کردستان عراق تولید شده بودند، جزو آثار بسیار خوب سال گذشته به شمار می رود که در جشنواره سماء هم حضور خواهند داشت.

کارگردان «فتنه شام» در همین زمینه افزود: آثاری که با موضوع سنجار ساخته شده اند، از لحاظ سوژه، تکنیک و فرم در جایگاه خوبی قرار دارند و از مستندهای بسیار خوب سال گذشته به شمار می روند؛ البته چون از میان آنها برخی در جشنواره سماء حضور خواهند داشت نمی توانم به صورت مصداقی از آنها نام ببرم.

با اشاره به مستندهایی که در شبکه های بیگانه و ضدانقلاب پخش می شود، اظهار داشت: یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنیم تکنیک و خوش شاخت بودن مستندهایی است که علیه انقلاب اسلامی و در شبکه های ضدانقلاب پخش می شود؛ چرا که این کارها جدای از محتوای ضدانقلابی ولی آثار بسیار خوش ساختی هستند.

ارسال نظر: