به جهت انعکاس و ترویج سفرهای معنوی راهیان نور؛

سرلشکر فیروزآبادی از رئیس رسانه ملی تقدیر کرد

کدخبر: 2024984

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار نامه‌ای، از رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به جهت انعکاس و ترویج سفرهای معنوی راهیان نور تقدیر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، سرلشکر فیروزآبادی در این نامه خطاب به محمد سرافراز نوشت: «راهیان نور به عنوان بستر حفظ فرهنگ دفاع مقدس اکنون یکی از مهمترین، بزرگترین و اثرگذارترین حرکت فرهنگی در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود تا در فضای معنوی و معرفتی با حفظ و ترویج هویت و روحیه مقاومت، جهاد، ایثار و شهادت، به الگوسازی، ایجاد نمادهای رفتاری و هنجارسازی فرهنگی پرداخته و در مبارزه با نفوذ فرهنگی استکبار جهانی نقشی بی‌بدیل ایفا نماید.

سازمان صداوسیما به عنوان نقطه ثقل هم‌گرایی بین مردم و فرهنگ دفاع مقدس در خط مقدم عرصه فرهنگی و جامعه‌پذیری ارزش‌های والای این سنت حسنه قرار دارد.

بنابر گزارش ستاد مرکزی راهیان نور کشور و مشاهدات عینی، الحمدالله رب‌العالمین تلاش‌های آن سازمان در انعکاس و ترویج سفرهای معنوی راهیان نور در سال گذشته و به ویژه ایام اوج در نوروز 1395 چشمگیر و قابل تقدیر بوده است.

اینجانب از سعی وافر و همت بلند جنابعالی، مدیران و کارکنان به ویژه قرارگاه راهیان نور آن سازمان در تحقق و ترویج سنت حسنه راهیان نور قدردانی و سپاسگزاری می‌نمایم.

امیدوارم در پیروی از راه نورانی حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز موفق و موید باشید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر بسیجی دکتر حسن آقایی فیروزآبادی»

ارسال نظر: