محمد گلریز:

مرحوم سلحشور در فیلم سازی متعهد و متبحر بود/ هجمه ها او را از راه حق جدا نکرد

کدخبر: 2029595

یک خواننده سرودهای انقلابی با بیان اینکه آشنایی اش با فرج الله سلحشور به اوایل دوران انقلاب اسلامی برمی گردد، گفت: ۳۰ سال پیش، زمانی که انجمن های اسلامی در تهران تشکیل شد، با او آشنا شدم و معتقدم که فردی شریف و به تمام معنا انقلابی، مومن و متدین بود و در کارش تخصص خاصی داشت.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، محمد گلریز در گفتگویی با خبرنگاران اظهارداشت: مرحوم سلحشور فردی معتقد و با انگیزه بود و برای ارتقاء سطح کیفی سینمای قرآنی تلاش های زیادی انجام داد و آثارش در جامعه اسلامی شناخته شده است و اگر چندصدسال هم عمر می کرد دست از مهمترین هدفش یعنی ساخت فیلم های قرآنی برنمی داشت.

خواننده سرودهای ماندگار انقلاب و دفاع مقدس خاطر نشان کرد:مرحوم سلحشور نشان داد که سینمای دینی و قرآنی ما می تواند روی مردم تاثیرگذار باشد، همانطور که در زمان پخش سریال یوسف پیامبر(ع) از تلویزیون، شاهد کاهش ترافیک در خیابان ها بودیم و نشان می داد که مردم پای تلویزیون به نظاره این سریال نشسته اند و برایشان مهم است که به تماشای فیلم های قرآنی بنشینند.

گلریز افزود: او علاقه خاصی به ساخت فیلم های قرآنی داشت وهمیشه می گفت که باید کارهایمان در راه اسلام و انقلاب اسلامی باشد.

این خواننده مطرح کشورمان ابراز داشت: همجمه هایی که گاهی بر علیه او به وجود می آمد به دلیل ثابت قدمی اش در مسیر انقلاب اسلامی بود و به همین خاطر گاهی به او زخم زبان می زدند اما باعث نشد که از راه حق جدا شود

ارسال نظر: