فرجی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

"هیهات" به مرز ۵۰ میلیون تومان رسید/ "کربلا؛ جغرافیای یک تاریخ" ۶ میلیون تومانی شد

کدخبر: 2068635

مدیر پخش حوزه هنری گفت: آمار فروش "هیهات" تا روز دوشنبه ۱۹ مهر ماه در تهران ۳۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و در شهرستان‌ها ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده است.

غلامرضا فرجی، مدیر پخش حوزه هنری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره آمار فروش فیلم «کربلا؛ جغرافیای یک تاریخ» گفت: آمار فروش این فیلم تا روز دوشنبه 19 مهر ماه در تهران به فروش 5 میلیون و 450 هزار تومان و در شهرستان ها به فروش یک میلیون و 100 هزار تومان بوده است.

وی ادامه داد: «کربلا؛ جغرافیای یک تاریخ» در مدت اکران به فروش 6 میلیون و 550 هزار تومانی رسیده است.

مدیر بخش حوزه هنری درباره فروش فیلم «هیهات» اظهار داشت: آمار فروش این فیلم در تهران 38 میلیون و 650 هزار تومان و در شهرستان ها نیز 10 میلیون و 600 هزار تومان بوده است.

فرخی خاطر نشان کرد: «هیهات» توانسته در این مدت به فروش 49 میلیون و 250 هزار تومانی در کل کشور برسد.

گفتنی است، «هیهات» فیلم اپیزودیک با موضوعات اجتماعی و مفاهیم عاشورایی است که حمید فرخ نژاد، حامد بهداد، مینا ساداتی، بابک حمیدیان، آلا نجم، بهاران بنی احمد در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

لازم به ذکر است، «کربلا؛ جغرافیای یک تاریخ» در فاز نخست مروری مستند گونه بر حرکت حماسی امام حسین (ع) از ابتدا تا پس از شهادت در روز عاشورا دارد و در فاز بعدی چگونگی عزاداری در فرهنگ های مختلف در جهان را در ماه محرم بررسی می کند.

ارسال نظر: